Napisano 28 Październik 200717 l Witam! Mam pytanie, wiecie może jak można wykonać tego typu "portal" ? Głównie chodzi o te takie jak by fale energii po otwarciu "portalu". Ma to byś wykorzystane do animacji. Pozdrawiam i dziękuje za każde informacje.
Napisano 29 Październik 200717 l Wygląda na to, że to zostało wykonane za pomocą obiektu (np jakiś płaski cylinder, taki talerz) z nałożonym space warpem ripple + noise. Poczytaj o tym jak nie wiesz jak tego można użyć.
Napisano 29 Maj 200816 l Witam Odświeżam temat ponieważ bardzo mi zależy właśnie na takim portalu/nadprzestrzeni gdyż chcę zmotywować pewną firmę do kontynuacji gry Freespace ale nadprzestrzeń musi być identyczna a jeszcze lepiej gdyby lepsza. Głównie potrzebuje metody jak to zrobić a z programami nie ma problemu bo mam jeszcze after effecta itp. Proszę pomóżcie
Napisano 29 Maj 200816 l no to przeciez chlopaki podali co i jak, wystarczy sie zaglebic w zagadnienie.
Napisano 30 Maj 200816 l No tak ale właśnie największy problem jest w texturach. Bo jak chce stworzyć takie zanikające pofałdowania po brzegach to się bawię w "gradient ramp" i modyfikuje noise ale to nie daje takiego efektu fal i właśnie nie wiem jak je uzyskać.
Napisano 30 Maj 200816 l gradient ramp może do tego też być ino prócz noisa zaanimuj offseta jeszcze powinno wyjść w miarę w porządku przesuwanie się fal ofkoz postprodukcja jednak też jest wskazana
Napisano 30 Maj 200816 l Ale chodzi o ten offset w materiale bo jeśli tak to nie będzie ten efekt fal ponieważ będzie się przesuwał cały materiał razem z białym środkiem a mi chodzi by fale się rozchodziły jak koła na wodzie.
Napisano 30 Maj 200816 l hmm nie wiem czy wiem o co Ci chodzi no ale inaczej to można sobie pokombinować z powierzchnią + ripple + noise i w teksturze w przezroczystości dać fallofa z fresnelem coś z tego może być ale nadal postprodukcji by to wymagało
Napisano 30 Maj 200816 l Kurde niestety nie chce mi to wyjść. Myślałem jeszcze by spróbować zrobić to w cząsteczkach no ale wątpię żeby coś z tego było ponieważ nie jestem jeszcze aż tak w dobry w nich ;]. Ja myślałem nad tym żeby stworzyć cylinder z wgłębieniem i nałożyć na niego teksturę a blask ze środka nadprzestrzeni dać glowem no ale ciągle jest problem z tym materiałem. A ten ripple z noisem niestety nie dało pożądanych efektów ale przydatne. Może jakbyście mieli trochę czasu to moglibyście jakoś popróbować to zrobić u siebie w domu.