Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

:eek: Otóż moje doświadczenie w programie Maya jest niewielkie a posiadam wersję 8.0 i zacząłem jak to się powinno zaczynać od lekcji - tzw. tutoriali. Jednakże w czasie wykonywania jakiejś lekcji natknąłem się na mały problem z funkcją "Edit Mash/Bridge", zaznaczyłem kontury jednej części bryły i drugiej (tyle samo kresek krawędzi) lecz po włączeniu funkcji bridge program miesza mi szyk połączenia zamiast łączyć się krawędź jednego z krawędzią drugiego to łączą mi się na opak/ na odwrót tak jakby macierz w czasie łączenia została podniesiona do potęgi (-1).

 

Co mogę z tym zrobić aby w końcu poprawnie połączył mi dwie rzeczy??

 

Z góry dziękuję za pomoc :cool:

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy dobrze z tym mysle ale sproboj tak :

 

jak zaznaczasz krawędzie po lewej stronie, zaczynasz od dołu i kierujesz sie w strone gory to po prawej stronie zrob w takiej samej kolejnosci, kieruj sie od dolu w strone góry i jak juz zaznaczysz wszystko co chcesz daj bridge :)

 

powinno pomóc :)

Napisano
  • Autor
Możliwe, że masz poodwracane normalne w jednej z brył.

 

Możliwe że masz racje, ale czy masz pomysł jak to naprawić?

Napisano
  • Autor
Polygons> Normals> Reverse

 

Wielkie dzięki kliknąłbym "pomógł" ale niestety chyba jeszcze nie mam na tyle praw na tym forum....

 

Pomogło to ale pojawił się następny problem po kliknięciu bridge wyskakuje takie info "Error: Invalid selection : polyBridgeEdge requires two sets of border edges from the same object to be selected."

Napisano
  • Autor

Dobra WIELKIE dzięki wam, rozwiązałem ten ostatni problem - na szczęście, mogę dalej brnąć w lekcje obsługi programu... jeszcze raz wielkie dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności