viz.k Napisano 31 Październik 2007 Napisano 31 Październik 2007 nie wiem jaki dzial bo nie wiem czy to wina modelu, materialu czy renderu.... skad takie dziwne rzeczy na tej ulicy? specjalnie na nowo wymodelowalem zwracajac uwage na to zeby geometrycznie wszystko bylo ok, bez odwroconych normali i niepospawanych vertexow...od tej strony wszystko jest ok... siatki obiektu nie pokazuje bo nie chce mi sie maxa juz wlaczac a chyba nie jest potrzebna....to plane z kilkoma podzialami, wybrane polygony maja inny material id(biale pasy na jezdni)...te dziwne rzeczy zaczynaja sie wlasnie w miejscach podzialu siatki wiec chyba problem z geometria ale sprawdzalem pare razy...chyba wszystko ok... po przeniesieniu samej jezdni do nowej sceny renderuje sie i wyglada ok (?) material to textura asfaltu tilingowana ilestam razy... komus to cos przypomina? mial ktos cos takiego? co moge zrobic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się