Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie wiem jaki dzial bo nie wiem czy to wina modelu, materialu czy renderu....

 

skad takie dziwne rzeczy na tej ulicy? specjalnie na nowo wymodelowalem zwracajac uwage na to zeby geometrycznie wszystko bylo ok, bez odwroconych normali i niepospawanych vertexow...od tej strony wszystko jest ok...

 

siatki obiektu nie pokazuje bo nie chce mi sie maxa juz wlaczac a chyba nie jest potrzebna....to plane z kilkoma podzialami, wybrane polygony maja inny material id(biale pasy na jezdni)...te dziwne rzeczy zaczynaja sie wlasnie w miejscach podzialu siatki wiec chyba problem z geometria ale sprawdzalem pare razy...chyba wszystko ok...

po przeniesieniu samej jezdni do nowej sceny renderuje sie i wyglada ok (?)

 

material to textura asfaltu tilingowana ilestam razy...

 

komus to cos przypomina? mial ktos cos takiego? co moge zrobic?

  • Wyświetleń 716
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności