P4VV37 Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 Przed wrzuceniem do zbrusha textura leży jak jej w UV kazałem, plik.obj ma zapisane uv, sprawdzałem w wingsie, ale w zbrushutextura rozkłada się w zupełnie inny sposób... Sorry za brak polskich liter
floo Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 a plik *.mtl jest??? obczaj w opcjach, może zaimportuj do blendera i jeszcze raz do Zbrusha... Różnie to z tym bywa, w zależności od wersji exportera jaką posiadasz w mayce, może być niezgodność wersji...
Gość Bad Moon Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Ja mam podobny problem, po exporcie ze Zbrusha, a następnie po zaimportowaniu do Maya uv-ki leżą jak trzeba, ale są pocięte na drobne fragmenty. Co jest nie tak?
mathix Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 Spróbujcie wyłączyć filtrowanie tekstury w nodzie file. Jeśli chodzi o szwy. Poza tym teksturę w mayi trzeba odbić horyzontalnie. http://download.pixologic.com/pipelines/ZBMAYA-pipeline.zip http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=25540
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się