Mr. MtS Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 Witam! Mam taki problem. Probuje wymodelować cos podobnego jak na obrazku: A konkretniej ten element środkowy. Modeluje juz (ogolnie) od jakiegos czasu i czasami miewam wieksze lub mniejsze problemy - zawsze jakos sie udaje z nich wybrnąc szybciej czy pozniej, ale tutaj stoje w miejscu i nie mam pomysłu. Pytanie kieruje do ludzi bardziej doswiadczonych ode mnie. Czy probowac robic raczej siatke pod MS/TS jezeli chodzi o taki element (przewaznie robie MS, czasami moze niepotrzebnie), czy moze jakos probowac inaczej to wykombinować? Moze Wam taki obiekt wyda się prosty, ale dla mnie wymodelowanie czegos takiego w stylu kuli przechodzącej idealnie w jakis cylinder + ewentualnie takie małe wciecia na śruby(czy co to tam jest;)) nie jest proste. Wogole takie elementy wlasnie zawsze mnie najbardziej denerwują. W tych takich przemyslowych-maszyneriach jest sporo dziwnego rodzaju obudów jedno-obiektowych ktore mają czasami skandaliczne kształty z punktu widzenia modelowania(wg mnie) ;) Pozdro, czekam na ewentualne odpowiedzi.
piksar Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 to wgłębienie to korek spustowy do oleju, jak zwał tak zwał Piekny robocik, uwielbiam takie Ja bym wyszedł z kuli, soft selection, wyciągnąłbym kilka poly potem wyrównał je względem siebie i ustawił wierzchołki tak aby tworzyły okrągły kształt. Czy siatka musi być idealna ? Po MS wgniecenie na korek i inne otworki wyciąłbym booleanem
nielot007 Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 Witam!! zaczynasz o sphery i od cylindra pierw cylinder przekrztalcasz w krztalt ten na samej gorze jak juz nedziesz mial porzadany krztalt laczysz ja z kula za pomoca weld lub target weld :) jak chcesz to moge na szybko pokazac jak to zrobic :)
Rekomendowane odpowiedzi