Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam taki problem. Probuje wymodelować cos podobnego jak na obrazku:

 

mod.jpg

 

A konkretniej ten element środkowy. Modeluje juz (ogolnie) od jakiegos czasu i czasami miewam wieksze lub mniejsze problemy - zawsze jakos sie udaje z nich wybrnąc szybciej czy pozniej, ale tutaj stoje w miejscu i nie mam pomysłu. Pytanie kieruje do ludzi bardziej doswiadczonych ode mnie.

Czy probowac robic raczej siatke pod MS/TS jezeli chodzi o taki element (przewaznie robie MS, czasami moze niepotrzebnie), czy moze jakos probowac inaczej to wykombinować?

 

Moze Wam taki obiekt wyda się prosty, ale dla mnie wymodelowanie czegos takiego w stylu kuli przechodzącej idealnie w jakis cylinder + ewentualnie takie małe wciecia na śruby(czy co to tam jest;)) nie jest proste. Wogole takie elementy wlasnie zawsze mnie najbardziej denerwują. W tych takich przemyslowych-maszyneriach jest sporo dziwnego rodzaju obudów jedno-obiektowych ktore mają czasami skandaliczne kształty z punktu widzenia modelowania(wg mnie) ;)

 

Pozdro, czekam na ewentualne odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 682
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to wgłębienie to korek spustowy do oleju, jak zwał tak zwał

Piekny robocik, uwielbiam takie

 

Ja bym wyszedł z kuli, soft selection, wyciągnąłbym kilka poly potem wyrównał je względem siebie i ustawił wierzchołki tak aby tworzyły okrągły kształt.

Czy siatka musi być idealna ? Po MS wgniecenie na korek i inne otworki wyciąłbym booleanem

Napisano

Witam!!

zaczynasz o sphery i od cylindra

pierw cylinder przekrztalcasz w krztalt ten na samej gorze jak juz nedziesz mial porzadany krztalt laczysz ja z kula za pomoca weld lub target weld :)

jak chcesz to moge na szybko pokazac jak to zrobic :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności