Napisano 4 Listopad 200717 l Witam ... zajmuje sie obecnie robieniem scanii P126 4x6 jest to wóz strazacki ... mile widziane wszelkie komentarze potrzebuje licznych podpowiedzi poniewaz stary wyga to zemnie nie jest... i nie znam wielu sztuczek. tak wyglada samochód w realu : link 1: http://www.jrg1.kmpsp.gdynia.pl/sam_11.php link2: http://www.pojazdyspecjalistyczne.com.pl/glowna.php?szcz=1a 5ty od góry liczac :P To jest mój very beggining ;] i wyskakuje mooj pierwszy problem mianowicie czy nadkola wyciac booleanem .... czy jednak z boxa jakos wymodelowac ale niewiem jak ;p http://images32.fotosik.pl/33/dded75ede1a79014med.jpg
Napisano 4 Listopad 200717 l ja to na twoim miejscu poszukal bym jakis dobrych referencji np na http://www.the-blueprints.com i wziął sie za poly modeling lub za spline.
Napisano 4 Listopad 200717 l no na razie jeszcze nic ciekawego tu nie ma... ot kawalek siatki... ale jedziesz, jedziesz ;) Aha, jak dajesz scrina, to staraj sie dawac wiekszego bo na takim malym to g*** mozna zobaczyc ;] mua ;*
Napisano 9 Listopad 200717 l Autor niestety nie mogłem zrobic z blueprintów nic .. poniewaz nie znalazłem zadnego odpowiedniego .... podobny jakis woz znalazlem to blueprint sam ze soba sie nie zgadzał ... dlatego .. staram sie robić z fotek ... Odnosnie CUT mam pytanie .. jezeli uzyje go czy jest jakis sposob przeniesienia tego co wycielem na jednej stronie boxa na przeciwną? w tym momencie posiadam tyle : prosze o komentarze i dizekuje za wszelkie odpowiedzi
Napisano 9 Listopad 200717 l Jeśli używasz maxa możesz zrobić mirror danej części i poweldować wierzchołki. Trochę za bardzo rozpędziłeś się z kołami, na pierwszy rzut oka jest dużo za dużo poly.
Napisano 9 Listopad 200717 l Autor siatki .. niewiem czy odpowiednia forma .. .jak cos to wstawie inne fotki : siatka wozu bez kolek i drabiny pzdr
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor Witam ponownie troche poprawiłem karoserie ... przód idze dosc wolno bo ucze sie dopiero tego : prosze komentowac ...z gory dzieki pzdr
Napisano 11 Listopad 200717 l Daj widok z viewportu z różnych kątów, z normalną siatką, bo na podstawie tych renderów ciężko coś powiedzieć.
Napisano 11 Listopad 200717 l pokazuj siate jak na tym obrazku http://images32.fotosik.pl/33/dded75ede1a79014med.jpg w viewporcie z perspektywa - bedzie naj
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor Okej wiec tak to jest jakis tam suchy render: a to z wievportami: sam model zajmuje około 1000poly zas koła zajmują ponad 16k poly dlatego prosze narazie liczbą polygonów nie sugerowac .... koła idą do zmiany .... nawiasem ten model jest przeznaczony do gry "EMERGECY 4" a konkretniej do jej polskiego modu ... Nie potrafie praktycznie wogole texturowac renderowac zreszta tez .... jezeli ktos mógłby mi pomoc ... wiem ze jakos sie robi tak ze program pokazuje elementy które mozna sobie w PS pomalowac ... i potem jakos to nałozyc ..a le nie wiem jak ... pozdrawiam i dizkeuje za komentarze
Napisano 11 Listopad 200717 l to się nazywa mapowanie.... proponuję klawisz F1, ewentualnie Google i szukać tutków..... aha i nie podawaj liczby poligonów tylko trojkątów
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto