Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ... zajmuje sie obecnie robieniem scanii P126 4x6 jest to wóz strazacki ... mile widziane wszelkie komentarze potrzebuje licznych podpowiedzi poniewaz stary wyga to zemnie nie jest... i nie znam wielu sztuczek.

tak wyglada samochód w realu :

 

link 1: http://www.jrg1.kmpsp.gdynia.pl/sam_11.php

link2: http://www.pojazdyspecjalistyczne.com.pl/glowna.php?szcz=1a 5ty od góry liczac :P

 

To jest mój very beggining ;]

i wyskakuje mooj pierwszy problem mianowicie czy nadkola wyciac booleanem .... czy jednak z boxa jakos wymodelowac ale niewiem jak ;p

http://images32.fotosik.pl/33/dded75ede1a79014med.jpg

 

dded75ede1a79014med.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no na razie jeszcze nic ciekawego tu nie ma... ot kawalek siatki... ale jedziesz, jedziesz ;)

Aha, jak dajesz scrina, to staraj sie dawac wiekszego bo na takim malym to g*** mozna zobaczyc ;]

mua ;*

Napisano
  • Autor

niestety nie mogłem zrobic z blueprintów nic .. poniewaz nie znalazłem zadnego odpowiedniego .... podobny jakis woz znalazlem to blueprint sam ze soba sie nie zgadzał ... dlatego .. staram sie robić z fotek ...

 

Odnosnie CUT mam pytanie .. jezeli uzyje go czy jest jakis sposob przeniesienia tego co wycielem na jednej stronie boxa na przeciwną?

 

w tym momencie posiadam tyle :

51ab658aa9707989med.jpg

 

prosze o komentarze

i dizekuje za wszelkie odpowiedzi

Napisano

Jeśli używasz maxa możesz zrobić mirror danej części i poweldować wierzchołki. Trochę za bardzo rozpędziłeś się z kołami, na pierwszy rzut oka jest dużo za dużo poly.

Napisano
  • Autor

siatki .. niewiem czy odpowiednia forma .. .jak cos to wstawie inne fotki :

 

 

 

f7da7476adb13d36med.jpg

 

siatka wozu bez kolek i drabiny

pzdr

Napisano
  • Autor

Witam ponownie troche poprawiłem karoserie ... przód idze dosc wolno bo ucze sie dopiero tego :

d1e42e90d28fe321med.jpg

 

prosze komentowac ...z gory dzieki

pzdr

Napisano

Daj widok z viewportu z różnych kątów, z normalną siatką, bo na podstawie tych renderów ciężko coś powiedzieć.

Napisano
  • Autor

Okej wiec tak to jest jakis tam suchy render:

 

19d80ef324efea33med.jpg

 

a to z wievportami:

 

ff97416258c3e083med.jpg

 

sam model zajmuje około 1000poly zas koła zajmują ponad 16k poly dlatego prosze narazie liczbą polygonów nie sugerowac .... koła idą do zmiany ....

 

nawiasem ten model jest przeznaczony do gry "EMERGECY 4" a konkretniej do jej polskiego modu ...

 

Nie potrafie praktycznie wogole texturowac renderowac zreszta tez .... jezeli ktos mógłby mi pomoc ... wiem ze jakos sie robi tak ze program pokazuje elementy które mozna sobie w PS pomalowac ... i potem jakos to nałozyc ..a le nie wiem jak ...

 

pozdrawiam i dizkeuje za komentarze

Napisano

to się nazywa mapowanie.... proponuję klawisz F1, ewentualnie Google i szukać tutków..... aha i nie podawaj liczby poligonów tylko trojkątów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności