Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Wyeksportowałem do gmaxa model samolotu. Mam pewien problem z nałożeniem tekstury .

Otóż siatka już w innym programie zostało ładnie rozłożona. Wszystko jest cacy na skrzydłach bo mają 1 projekcję tekstury ale problem jest z kadłubem.

On ma dwie projekcje tekstury wewnętrzną i zewnętrzną. Jak to wszystko poustawiać w gmaxie razem z projekcją normali wnętrze/zewnątrz.

 

Jako że polygon ma dwie strony jedną widzialną w renderze i drugą niewidoczną. Jak zrobić aby obydwie strony były widoczne?

Podsyłam obrazek z "przezroczystym" bokiem kadłuba.

  • Wyświetleń 779
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności