_Arti_ Napisano 10 Listopad 2007 Napisano 10 Listopad 2007 No więc robie tak sobie drzewko wzorując się na tych które są w GTA:SA. W owej grze nie dostrzegłem takich odchyleń, jakie można spostrzec gołym o okiem na moim drzewku :/ http://img81.imageshack.us/img81/5408/23806712af1.jpg Oznaczyłem je na tym screenie, by było jaśniej o co mi chodzi :) Mam nadzieję, że da się to jakoś naprawić, by te plane'y był zielone, a nie czarne :/
_Arti_ Napisano 11 Listopad 2007 Autor Napisano 11 Listopad 2007 Tak żeby odświeżyć ten temat, i zadać pytanie nie zakładając kolejnego piszę tutaj. Modeluję sobie głowę. Wszystko fajnie. Gdy kliknąłem na dra vertexy i je z collapsowalem, to mogę teraz zaznaczać tylko ten jeden skolapsowny. Innych nie widać na modelu. Próbowałem convertować editable poly - mesh - poly, ale to nie pomogło.. http://img250.imageshack.us/img250/4848/41967680xf3.jpg
Mortom Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 chwila chwila jeszcze raz..... z pytania wnioskuję że po połączeniu vertexa możesz zaznaczyć tylko 1 vertex z całej siatki??
_Arti_ Napisano 12 Listopad 2007 Autor Napisano 12 Listopad 2007 Dokładnie tak... Nie wiem co się stało, nigdy się z czymś takim nie spotkałem :/ Mam nadzieję, że pomożesz w tym problemie i tak na uboczu jak byś mógł ( jak wiesz oczywiście ) pomóż mi również w tym pierwszym problemie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się