Napisano 10 Listopad 200717 l No więc robie tak sobie drzewko wzorując się na tych które są w GTA:SA. W owej grze nie dostrzegłem takich odchyleń, jakie można spostrzec gołym o okiem na moim drzewku :/ http://img81.imageshack.us/img81/5408/23806712af1.jpg Oznaczyłem je na tym screenie, by było jaśniej o co mi chodzi :) Mam nadzieję, że da się to jakoś naprawić, by te plane'y był zielone, a nie czarne :/
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor Tak żeby odświeżyć ten temat, i zadać pytanie nie zakładając kolejnego piszę tutaj. Modeluję sobie głowę. Wszystko fajnie. Gdy kliknąłem na dra vertexy i je z collapsowalem, to mogę teraz zaznaczać tylko ten jeden skolapsowny. Innych nie widać na modelu. Próbowałem convertować editable poly - mesh - poly, ale to nie pomogło.. http://img250.imageshack.us/img250/4848/41967680xf3.jpg
Napisano 12 Listopad 200717 l chwila chwila jeszcze raz..... z pytania wnioskuję że po połączeniu vertexa możesz zaznaczyć tylko 1 vertex z całej siatki??
Napisano 12 Listopad 200717 l Autor Dokładnie tak... Nie wiem co się stało, nigdy się z czymś takim nie spotkałem :/ Mam nadzieję, że pomożesz w tym problemie i tak na uboczu jak byś mógł ( jak wiesz oczywiście ) pomóż mi również w tym pierwszym problemie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto