Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam mam taki problem że przy uruchamianiu maxa 9 pojawia się okno zatytułowane "Veryfying license" i po nim okno które zawsze pojawia się przy pierwszym uruchomieniu maxa z możliwością aktywacji programu lub uruchomienia triala. Okno to zawiera także informację "IMPORTANT! A license error has occured..." i że mogę używać programu przez 4 dni(trial ma 30dni a maxa instalowałem tydzień wcześniej) a po upływie tego czasu aktywować go.

Dodam że zaraz po rejestracji pomyślnie przeprowadziłem aktywację i że po każdym ponownym aktywowaniu pisze że program został pomyślnie zarejestrowany a po kliknięciu na finish znowu pojawia sie okno z możliwością zarejestrowania lub uruchomienia triala. Przeinstalowałem maxa aktywowałem go zaraz po instalacji i znowu to samo. Oczywiście po odinstalowaniu maxa wyczyściłem rejestr ze wszystkich wpisów kojarzących się z maxem.

 

Moje pytanie jest więc następujące czy jest i gdzie się znajduje jakiś plik z informacją o licencji lub inny plik którego usuniecie rozwiąże problem i po następnej instalacji max będzie czyściutki jak po formacie.

A dodam że problem pojawił się kiedy miałem podłączony drugi dysk twardy na którym były jakieś błędy i cały czas wyskakiwała informacja " opóźniony zapis nie powiódł się". Miałem wtedy włączonego maxa i scena którą wtedy zapisałem (nie na tym uszkodzonym dysku) też została uszkodzona i nie dało się jej otworzyć. Może plik z informacją o licencji też uległ takiemu szkodzeniu?

Sorry że tak długo ale starałem sie dokładnie opisać sytuację. Z góry dzięki za ewentualną pomoc. Pozdrawiam

  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.