Napisano 12 Listopad 200717 l Otóż jestem początkującym grafikiem , i chciałbym się pochwalić co ostatnio mi się udało zrobić :). Praca cięgle w trakcie tworzenia bo cały czas coś modyfikuję ,czy też dodaję. Jak na razie największy problem sprawia mi dobre ustawienie oświetlenia. Za wszelkie porady/opinie będę wdzięczny . http://jr_ches.w.interia.pl/v71.JPG
Napisano 12 Listopad 200717 l Link mi się nie otwiera. Z tego co widać na miniaturce, powinieneś doświetlić cienie pod stołem, i dodać SSS na świeczce.
Napisano 12 Listopad 200717 l masz zbyt gładką podłogę, jakby leżało na niej szkło; proporcje chyba też do poprawy
Napisano 13 Listopad 200717 l Autor Dobra , co to jest SSS :) jakoś nic mi do głowy nie przychodzi .Z linkiem jest dziwna sprawa u niektórych działa a u innych nie , nie wiem dlaczego . A jeśli chodzi o proporcje to pewnie chodzi o za dużą świeczkę , rzeczywiście jest chyba z lekka za duża ale jak już wcześniej pisałem , ja to cały czas modyfikuję , niedługo pewnie jakiś update zrobię .
Napisano 13 Listopad 200717 l SSS inaczej subsurface scatering to jest taki material ktory symuluje efekty w stylu skora, wosk, snieg i inne takie. Ogolnie chodzi o to ze swiatlo przeswituje przez material co w przypadku swieczki jest bardzo widoczne.
Napisano 13 Listopad 200717 l 1 Ściany - dziwnie textura gdzie neigdzie wyglada 2 Rozświetl scene pod spodem 3 Ustaw parametr szkła dal świecznika żeby się obraz zaginał w nim 4 Świeczka do poprawy 5 Obrus róg który jest najbliżej nas ma widoczne ostre krawedzie(brak plynnego przejscia) 6 Daj bump na podłodze Więc się bierz do pracy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto