Skocz do zawartości

Particle Flow oryginalny objekt w pierwszej klatce


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

Mam napis przykładowo "3dmax". Chce aby napis ten w trakcie animacji

rozpadł sie na cząsteczki jakby ktos go zdmuchną (nie jak wybuch).

Stworzyłem sobie model w Particle Flow podłączyłem napis do Shape Facing.

Oprócz tego podłączyłem sobie elementy wiatru oraz deflectory. Wszystko w miarę

ładnie się rozsypuje.

 

Niestety klatka pierwsza w której napis powinien być jeszcze

nie "ruszony" czyli oryginalny, jednolity, taka nie jest. Napis w pierwszej

klatce jest niejednolity tzn. widać wyraźnie cząsteczki które w później

się rozsypują oraz prześwity tła. Jak powiększę rozmiar cząsteczek to napis robi się nieczytelny. Dałem na maksymalną liczę cząsteczek tj 1mln, kombinowałem też z Shape Instance oraz Shape Mark ale na nich też mi nie wychodzi. Dodałem też kilka elementów Render Geometry ale też nic.....

 

Już tyle ustawień wypróbowalem i nic z tego nie wychodzi. Ale musi się to jakoś dać zrobić......

 

Aha mam jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić aby cząsteczki w pierwszej klatce gdzie napis powinien być jednorodny ich materiał był nałożony na tekst jako całość a nie zmapowany na każdą z cząsteczek osobno......

 

Bardzo proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności