Napisano 18 Listopad 200717 l Witajcie, Mam napis przykładowo "3dmax". Chce aby napis ten w trakcie animacji rozpadł sie na cząsteczki jakby ktos go zdmuchną (nie jak wybuch). Stworzyłem sobie model w Particle Flow podłączyłem napis do Shape Facing. Oprócz tego podłączyłem sobie elementy wiatru oraz deflectory. Wszystko w miarę ładnie się rozsypuje. Niestety klatka pierwsza w której napis powinien być jeszcze nie "ruszony" czyli oryginalny, jednolity, taka nie jest. Napis w pierwszej klatce jest niejednolity tzn. widać wyraźnie cząsteczki które w później się rozsypują oraz prześwity tła. Jak powiększę rozmiar cząsteczek to napis robi się nieczytelny. Dałem na maksymalną liczę cząsteczek tj 1mln, kombinowałem też z Shape Instance oraz Shape Mark ale na nich też mi nie wychodzi. Dodałem też kilka elementów Render Geometry ale też nic..... Już tyle ustawień wypróbowalem i nic z tego nie wychodzi. Ale musi się to jakoś dać zrobić...... Aha mam jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić aby cząsteczki w pierwszej klatce gdzie napis powinien być jednorodny ich materiał był nałożony na tekst jako całość a nie zmapowany na każdą z cząsteczek osobno...... Bardzo proszę o pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto