macmac Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Witajcie, Mam napis przykładowo "3dmax". Chce aby napis ten w trakcie animacji rozpadł sie na cząsteczki jakby ktos go zdmuchną (nie jak wybuch). Stworzyłem sobie model w Particle Flow podłączyłem napis do Shape Facing. Oprócz tego podłączyłem sobie elementy wiatru oraz deflectory. Wszystko w miarę ładnie się rozsypuje. Niestety klatka pierwsza w której napis powinien być jeszcze nie "ruszony" czyli oryginalny, jednolity, taka nie jest. Napis w pierwszej klatce jest niejednolity tzn. widać wyraźnie cząsteczki które w później się rozsypują oraz prześwity tła. Jak powiększę rozmiar cząsteczek to napis robi się nieczytelny. Dałem na maksymalną liczę cząsteczek tj 1mln, kombinowałem też z Shape Instance oraz Shape Mark ale na nich też mi nie wychodzi. Dodałem też kilka elementów Render Geometry ale też nic..... Już tyle ustawień wypróbowalem i nic z tego nie wychodzi. Ale musi się to jakoś dać zrobić...... Aha mam jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić aby cząsteczki w pierwszej klatce gdzie napis powinien być jednorodny ich materiał był nałożony na tekst jako całość a nie zmapowany na każdą z cząsteczek osobno...... Bardzo proszę o pomoc.
streaker Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 link w podpisie -> tutoriale -> blow up particles
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się