Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie,

Mam napis przykładowo "3dmax". Chce aby napis ten w trakcie animacji

rozpadł sie na cząsteczki jakby ktos go zdmuchną (nie jak wybuch).

Stworzyłem sobie model w Particle Flow podłączyłem napis do Shape Facing.

Oprócz tego podłączyłem sobie elementy wiatru oraz deflectory. Wszystko w miarę

ładnie się rozsypuje.

 

Niestety klatka pierwsza w której napis powinien być jeszcze

nie "ruszony" czyli oryginalny, jednolity, taka nie jest. Napis w pierwszej

klatce jest niejednolity tzn. widać wyraźnie cząsteczki które w później

się rozsypują oraz prześwity tła. Jak powiększę rozmiar cząsteczek to napis robi się nieczytelny. Dałem na maksymalną liczę cząsteczek tj 1mln, kombinowałem też z Shape Instance oraz Shape Mark ale na nich też mi nie wychodzi. Dodałem też kilka elementów Render Geometry ale też nic.....

 

Już tyle ustawień wypróbowalem i nic z tego nie wychodzi. Ale musi się to jakoś dać zrobić......

 

Aha mam jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić aby cząsteczki w pierwszej klatce gdzie napis powinien być jednorodny ich materiał był nałożony na tekst jako całość a nie zmapowany na każdą z cząsteczek osobno......

 

Bardzo proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności