Gość neuropedro Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Witam Czym się posłużyć w Maxie8 (jakieś opcje, właściwości czy reaktor...czy co tam jeszcze ) aby planując rozmieszczenie elementów na jakiejś powierzchni, tak je móc przestawiać "na żywo" aby elementy nie przechodziły przez siebie ale zachowywały się tak jak w rzeczywistości? Chce np postawić model krzesła na modelu podłogi i wiedzieć ze to krzesło stoi na podłodze, na krześle chce postawić...itd elementów mam baaardzo dużo, stąd to pytanie. Nie chce robić animacji a jedynie podczas projektowania mieć pewność, że żaden z elementów nie przenika jeden przez drugi; tylko np leży jeden na drugim. Pozdrawiam P.
Gość neuropedro Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 dzięki za ALIGN, ale chyba nie do końca dobrze mnie zrozumiałeś (lub zbyt mętnie zadałem pytanie - co bardziej prawdopodobne). Chce przestawiać np. krzesło na podłodze, wśród innych krzeseł > jeśli przesunę je np. za daleko to krzesło powinno potrącić inne - a nie przeniknąć przez nie ( w dowolnej osi ). Czy przesuwanie krzesłem wśród innych przykładowych krzeseł spowoduje ze one sie poprzepychają nawzajem? pozdrawiam
Lis Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 Takie rzeczy to tylko w reactorze. No chyba że o czymś nie wiem.
Gość neuropedro Napisano 18 Listopad 2007 Napisano 18 Listopad 2007 dzięki, pozostaje męczyć reakcje ;)
Temporal Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 No ale jesli nie chcesz robic animacji tylko chcesz miec ulatwienie w ustawianiu przedmiotow w scenie to nie warto meczyc reactora to glupota juz lepiej snapa uzyc i sobie przyciagac do facow czy czego tam chcesz :] potracic niestety nie bedziesz mogl innych przedmiotow ale jesli nie jestes slepy to widzisz czy obiekty nachodza czy od tego masz kilka ujec widoku oraz wirafreme ktory pomaga w takich sytuacjach.
Orangegraphics Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 zresztą przenikanie też czasem bardzo pomaga...
spinal Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Użyj PhysX. Robi to co reactor ale w viewporcie maxowym a nie w reactorowym oknie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się