Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Czym się posłużyć w Maxie8 (jakieś opcje, właściwości czy reaktor...czy co tam jeszcze ) aby planując rozmieszczenie elementów na jakiejś powierzchni, tak je móc przestawiać "na żywo" aby elementy nie przechodziły przez siebie ale zachowywały się tak jak w rzeczywistości? Chce np postawić model krzesła na modelu podłogi i wiedzieć ze to krzesło stoi na podłodze, na krześle chce postawić...itd elementów mam baaardzo dużo, stąd to pytanie.

 

Nie chce robić animacji a jedynie podczas projektowania mieć pewność, że żaden z elementów nie przenika jeden przez drugi; tylko np leży jeden na drugim.

 

Pozdrawiam

P.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki za ALIGN, ale chyba nie do końca dobrze mnie zrozumiałeś (lub zbyt mętnie zadałem pytanie - co bardziej prawdopodobne). Chce przestawiać np. krzesło na podłodze, wśród innych krzeseł > jeśli przesunę je np. za daleko to krzesło powinno potrącić inne - a nie przeniknąć przez nie ( w dowolnej osi ). Czy przesuwanie krzesłem wśród innych przykładowych krzeseł spowoduje ze one sie poprzepychają nawzajem?

 

pozdrawiam

Napisano

Takie rzeczy to tylko w reactorze. No chyba że o czymś nie wiem.

Napisano

dzięki, pozostaje męczyć reakcje ;)

Napisano

No ale jesli nie chcesz robic animacji tylko chcesz miec ulatwienie w ustawianiu przedmiotow w scenie to nie warto meczyc reactora to glupota juz lepiej snapa uzyc i sobie przyciagac do facow czy czego tam chcesz :] potracic niestety nie bedziesz mogl innych przedmiotow ale jesli nie jestes slepy to widzisz czy obiekty nachodza czy od tego masz kilka ujec widoku oraz wirafreme ktory pomaga w takich sytuacjach.

Napisano

dzięki za wskazówki

Napisano

Użyj PhysX. Robi to co reactor ale w viewporcie maxowym a nie w reactorowym oknie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności