Skocz do zawartości

Powieka poczekaj... to ja, rzesa!!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taki problem zrodzil mi sie dzis...

 

mam zrobina gorna rzese jako osobny obiekt, i teraz poruszam powieka i chce aby rzesy odarzaly za powieka... (samo zlinkowanie rzesy z glowa nic nie daje oczywiscie, zakladajac ze porusza sie tylko czesc polygonow, czyli powieka)

 

jak to rozwiazac?

doeclowo mimika bedzie rozwiazana przy pomocy modyfikatora morpher

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli możesz trochę nagiąć założenia (choć nie wiem, czy uda się to jakoś zgrać z morpherem) to da się uzyskać efekt odwrotny. Tzn Jeśli będziesz przemieszczać osobny obiekt (rzęsy), to wybrane vertexy w głowie będą się przemieszczać za tym obiektem.

1. Na głowe nałóż modyfikację poly select i zaznacz wybrane vertexy.

2. Nałóż modyfikację linkedXform i w \'pick control object\' wybierz drugi obiekt (rzęsa).

I tyle.

 

A jeśli efekt nie odpowiada... może jeszcze ktoś się wypowie....

 

PS. Chwilę Ciebie tu nie było, więc zapoznaj się z regulaminem i dostaosuj wielkość avatara

Napisano

Ja jak bym to robił to nie robił bym rzes jako oddzielny obiekt tylko poprostu bym zattach\'owal je do całego obiektu a pozniej zriggował by powieke razem z rzesami :)

 

tak chyba jest prościej ale nie wiem czy najlepiej? .. :P:)

Napisano

VGT, nie moge Twojego pomyslu zmusic do dzialania... próbowalem juz roznego ulozenia stosu modyfikatorow.. i nic.

Dostosowalem tez avatara, bo rzeczywiscie niezauwazylem ze byly zmiany regulaminu

 

Luchu, pomysl juz zbadany przez ze mnie... zriggowac nie ma problemu, niestety chcoac nadac inny kolor powiece i inny rzesom juz nie jest tak wesolo ze zmapwoaniem tego. przy czym glowa to poly, a rzesy splajny.

 

hmm.. to napewno da sie prosciej rozwiazac... moze jeszcze jakies pomysly? :)

Napisano

Możesz skorzystać z morphera.

Zrobić kopię rzęs i tak poprzesuwać spline\'y lub wierzchołki aby pasowały do maksymalnego położenia powieki, a potem wybrać je jako obiekt docelowy w morpherze.

Aha, należy pamiętać, aby włączyć opcję wyświetlania spline\'a jako geometrii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności