Gość NETRAT Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 witam serdecznie mam nastepujacy problem: rysuje jakis obiekt np Sphere nastepnie anumuje go :ruch do okola innego obiektu o 360 i tu pojawia sie problem obiekt nie zachowuje sie jak w starym maxie to znaczy :pod koniec animacji zaczyna zwalniac .Jak rozwiazac ten problem bardzo prosze o pomoc niedawno przesiadlem sie na maxa 5 z 4 i nie mam zielonego pojecia co z tym zrobic .Pozdrawiam serdecznie NETRAT
VGT Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 Zaznacz obiekt, który animujesz, a anstępnie z menu pod prawym przyciskiem wybierz \'curve editor\' (chyba tak się to nazywa - nie mogę w tej chwili sprawdzić). Tam wszelkie operacje (zmiana pozycji czy obracanie w dowolnej z osi) będziesz miał pokazane w postaci krzywych na osi czasu. Krzywe te możesz edytować (dodawać, usuwać punkty, zmieniać ich typ, przestawiać uchwyty beziera) i w ten sposób dokładniej kontrolujesz zachowanie obiektów w animacji. Powodzenia PS. Banalnych pytań jest sporo, więc ZAWSZE pisz temat zgodny z Twoim pytaniem. Zapoznaj się z regulaminem, gdyż jest tam sporo informacji, które pozwolą Ci tutaj przeżyć ;) witam nowego użytkownika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się