Pancerniq Napisano 24 Listopad 2007 Share Napisano 24 Listopad 2007 Mam taki problem:Tworzę kuchnię i chcę zrobić ciastko z kremem.Wszystko mam oprócz kremu.Própowałem tworzyć blobmesh a potem je połączyć ale wyszedł mi jeden wielki wygładzony pierścień.Proszę o pomoc!!! 3D Max9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinal Napisano 24 Listopad 2007 Share Napisano 24 Listopad 2007 sprecyzuj. To ma byc cos przekladane czy jak? Jak przekladanioec to daj tam boxa z zaokraglonymi krawedziami i troche znieksztalc. Jak to maja byc ozdobniki na torcieto wez loftem sie pobaw. Jak bedziesz mial nadal problem to ci podesle wyjatkowo plik max. Napisz tu jak sobie poradziles i zobaczymy jak bedzie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 25 Listopad 2007 Share Napisano 25 Listopad 2007 twist modyfikator? jakaś małoskomplikowana base z poly i na to taper i twist. potem turbosmooth i coś może wyjść;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pancerniq Napisano 25 Listopad 2007 Autor Share Napisano 25 Listopad 2007 To ma być taki kawałek tortu , na którym wokoło mają być takie kremiki(ozdobniki).Próbowałem loftem , narysowałem kształt tego kremu i wytłoczyłem narzędziem loftem.Dodałem modyfikator noise i troche znieksztalcilem,ale nadal efekt jest niezbyt zadowalający.Jeśli chodzi o modyfikator twist to nie wiem jakiej figury użyć do skręcenia.Byłbym wdzięczny gdyby np. Spinal móglby mi przesłać wyjątkowo na emaila plik.Z góry byłbym wdzięczny! Mój email: [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi