Pancerniq Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Mam taki problem:Tworzę kuchnię i chcę zrobić ciastko z kremem.Wszystko mam oprócz kremu.Própowałem tworzyć blobmesh a potem je połączyć ale wyszedł mi jeden wielki wygładzony pierścień.Proszę o pomoc!!! 3D Max9
spinal Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 sprecyzuj. To ma byc cos przekladane czy jak? Jak przekladanioec to daj tam boxa z zaokraglonymi krawedziami i troche znieksztalc. Jak to maja byc ozdobniki na torcieto wez loftem sie pobaw. Jak bedziesz mial nadal problem to ci podesle wyjatkowo plik max. Napisz tu jak sobie poradziles i zobaczymy jak bedzie dalej.
Orangegraphics Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 twist modyfikator? jakaś małoskomplikowana base z poly i na to taper i twist. potem turbosmooth i coś może wyjść;)
Pancerniq Napisano 25 Listopad 2007 Autor Napisano 25 Listopad 2007 To ma być taki kawałek tortu , na którym wokoło mają być takie kremiki(ozdobniki).Próbowałem loftem , narysowałem kształt tego kremu i wytłoczyłem narzędziem loftem.Dodałem modyfikator noise i troche znieksztalcilem,ale nadal efekt jest niezbyt zadowalający.Jeśli chodzi o modyfikator twist to nie wiem jakiej figury użyć do skręcenia.Byłbym wdzięczny gdyby np. Spinal móglby mi przesłać wyjątkowo na emaila plik.Z góry byłbym wdzięczny! Mój email: [email protected]
Rekomendowane odpowiedzi