Napisano 30 Grudzień 200321 l Witam. Mam problem z meshsmoothem, pewnie okaze sie on lamerski no ale coz, kazdy kiedys sie uczyl :) Narazie probnie proboje wymodelowac rozne rzeczy, zabralem sie za karoserje samochodu, wszystko by bylo dobrze gdyby ta karoserja nie robila sie idealnie gladka, tzn chcialbym zeby w niektorych miejscach pozostawaly ostre zarysy i niestety nie wiem jak to zrobic :( Tak sie zastanawialem i teoretycznie moglbym zrobic model , zastosowac meshsmooth i pozniej robic te ostre rysy ale to troche czasochlonne. Aha i bylbym zapomnial mam jeszcze jedno pytanie, jak mozna kopiowac vertexy w edycji splinow ? probowalem skopiowac ale wychodzi mi kopia calosci a nie wybranych vertexow :/ Z gory dziekuje za pomoc :)
Napisano 30 Grudzień 200321 l Przegladnales archiwum? Bylo milion razy. Wypadaloby tez looknac do watku, ktory zalozyl VGT, specjalnie dla samochodziarzy.
Napisano 31 Grudzień 200321 l Autor No coz niestety nie moge sobie poradzic :/ Nie wiem jak zrobic zeby w jednym miejscu meshsmooth robil gladkie a w innym zostawial kanty. Widzialem w tutorialu na max3d.pl bylo to tlumaczone ale jakos nie chodzi mi jak robilem poly.
Napisano 31 Grudzień 200321 l Możesz w MeshSmooth wejść w poziom wyboru krawędzi (Edge) wybrać krawędzie, które mają być ostre i pobawić się opcją Crease w zakładce Local Control. Ale chyba lepiej byłoby poprowadzić dodatkową krawędź bardzo blisko tej, która ma mieć ostre przejście po wygładzaniu.