Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problem z meshsmoothem, pewnie okaze sie on lamerski no ale coz, kazdy kiedys sie uczyl :)

Narazie probnie proboje wymodelowac rozne rzeczy, zabralem sie za karoserje samochodu, wszystko by bylo dobrze gdyby ta karoserja nie robila sie idealnie gladka, tzn chcialbym zeby w niektorych miejscach pozostawaly ostre zarysy i niestety nie wiem jak to zrobic :(

Tak sie zastanawialem i teoretycznie moglbym zrobic model , zastosowac meshsmooth i pozniej robic te ostre rysy ale to troche czasochlonne.

 

Aha i bylbym zapomnial mam jeszcze jedno pytanie, jak mozna kopiowac vertexy w edycji splinow ? probowalem skopiowac ale wychodzi mi kopia calosci a nie wybranych vertexow :/

Z gory dziekuje za pomoc :)

 

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przegladnales archiwum? Bylo milion razy.

 

Wypadaloby tez looknac do watku, ktory zalozyl VGT, specjalnie dla samochodziarzy.

Napisano
  • Autor

No coz niestety nie moge sobie poradzic :/

Nie wiem jak zrobic zeby w jednym miejscu meshsmooth robil gladkie a w innym zostawial kanty. Widzialem w tutorialu na max3d.pl bylo to tlumaczone ale jakos nie chodzi mi jak robilem poly.

Napisano

Możesz w MeshSmooth wejść w poziom wyboru krawędzi (Edge) wybrać krawędzie, które mają być ostre i pobawić się opcją Crease w zakładce Local Control.

Ale chyba lepiej byłoby poprowadzić dodatkową krawędź bardzo blisko tej, która ma mieć ostre przejście po wygładzaniu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności