Napisano 29 Listopad 200717 l mam za zadanie zrobic cos takiego: Jak to zrobic w Low Poly? Chodzi glownie mi o liny umieszczone na tym oto bloczku... ogolnie jak zrbic w maxie realistycznie poskrecana line za bardzo sie nie napracowujac? Bo probowalem bendem i to nie za bardzo wychodzi... Bede wdzieczny za pomoc... to bardzo pilna sprawa ;)
Napisano 29 Listopad 200717 l Jak low poly to zrób zwykłe cylindry a nawet boxy a jak mają być poskręcane to zrób kilka cylindrów koło siebie i dodaj do nich mod. twist. A jak nie chodzi o poskręcanie metalowych włókien liny tylko o zawinięcie samej liny to zrób linę ze spline'ów i zagięcie wymodeluj ustawiając odpowiednio vertexy i ustaw renderable i jakąś tam grubość(thickness).
Napisano 29 Listopad 200717 l jak ma byc low poly to chyba trzeba zryzygnowac z skrecania no chyba ze wypalic normal mape :]