Napisano 1 Grudzień 200717 l jak zapisać rendering obiektu z kanałem alpha? chodzi mi o to ze chce obiekt w 3dstudio pózniej obrobić w programie 2d - dlatego nie chce mi sie bawic w wycinanie tego obiektu. jak zapisac gotowy obrazek z rednderingu z kanałem alpha - gdzie szukać tego w ustawieniach renderingu, wiem ze mozna tak zrobic ale nie moge nigdzie znalezc tej opcji. prosze o pomoc
Napisano 1 Grudzień 200717 l Framebuffer zarówno maxowy jak i vrayowski od razu renderują kanał alpha. Na górze masz nawet w okienku framebufera przełączniki RGB/Alpha. Zpisać tylko musisz do bliku który obsługuje 32 bity czyli jakieś TGA albo PNG. Potem dostęp do alphy w sofcie 2D masz z poziomu kanałów (TGA) albo jako przezroczystość obrazka (PNG).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto