bohater13 Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 jak zapisać rendering obiektu z kanałem alpha? chodzi mi o to ze chce obiekt w 3dstudio pózniej obrobić w programie 2d - dlatego nie chce mi sie bawic w wycinanie tego obiektu. jak zapisac gotowy obrazek z rednderingu z kanałem alpha - gdzie szukać tego w ustawieniach renderingu, wiem ze mozna tak zrobic ale nie moge nigdzie znalezc tej opcji. prosze o pomoc
Hynol Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Framebuffer zarówno maxowy jak i vrayowski od razu renderują kanał alpha. Na górze masz nawet w okienku framebufera przełączniki RGB/Alpha. Zpisać tylko musisz do bliku który obsługuje 32 bity czyli jakieś TGA albo PNG. Potem dostęp do alphy w sofcie 2D masz z poziomu kanałów (TGA) albo jako przezroczystość obrazka (PNG).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się