Gość lukiluk48 Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 Witam! Mam problem z oświetleniem pomieszczenia w 3ds max 2008 - mam sobie pomieszczenie, białe ściany bez otexturowania ani żadnych szczególnych opcji, światło typu target spot ustawiam z dala od pomieszczenia, by wpadło do niego bardziej rozproszone, ale problem w tym, że ono jest nienaturalne, nie wiem co muszę zrobić by rozeszło się po pomieszczeniu tak jak promienie słoneczne - czy kombinować coś przy ścianach, czy przy opcjach światła...
mrkrzysiek Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 poczytaj o rendererach bo są różne w maxie, Scanline MentalRay i można dodatkowo jeszcze zainstalować jak Brazil, FinalRender, Maxwell i Vray oraz kilka innych, ale MentalRay jest jednym z najlepszych wiec poczytaj o nim, poczytaj potem o czymś takim jak Global Illumination czyli GI użyj Google i opcji szukania na naszym forum powodzenia
Gość lukiluk48 Napisano 1 Grudzień 2007 Napisano 1 Grudzień 2007 OK, dzięki za wskazówki, teraz wiem czego szukać :)
Temporal Napisano 2 Grudzień 2007 Napisano 2 Grudzień 2007 http://www.mm.pl/~stek/mental.rar objerzyj to ostatnio nagralem o mental ray'u video tutorial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się