Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam problem z oświetleniem pomieszczenia w 3ds max 2008 - mam sobie pomieszczenie, białe ściany bez otexturowania ani żadnych szczególnych opcji, światło typu target spot ustawiam z dala od pomieszczenia, by wpadło do niego bardziej rozproszone, ale problem w tym, że ono jest nienaturalne, nie wiem co muszę zrobić by rozeszło się po pomieszczeniu tak jak promienie słoneczne - czy kombinować coś przy ścianach, czy przy opcjach światła...

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poczytaj o rendererach bo są różne w maxie, Scanline MentalRay i można dodatkowo jeszcze zainstalować jak Brazil, FinalRender, Maxwell i Vray oraz kilka innych, ale MentalRay jest jednym z najlepszych wiec poczytaj o nim, poczytaj potem o czymś takim jak Global Illumination czyli GI użyj Google i opcji szukania na naszym forum powodzenia

Napisano

OK, dzięki za wskazówki, teraz wiem czego szukać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności