Napisano 1 Grudzień 200717 l Witam! Mam problem z oświetleniem pomieszczenia w 3ds max 2008 - mam sobie pomieszczenie, białe ściany bez otexturowania ani żadnych szczególnych opcji, światło typu target spot ustawiam z dala od pomieszczenia, by wpadło do niego bardziej rozproszone, ale problem w tym, że ono jest nienaturalne, nie wiem co muszę zrobić by rozeszło się po pomieszczeniu tak jak promienie słoneczne - czy kombinować coś przy ścianach, czy przy opcjach światła...
Napisano 1 Grudzień 200717 l poczytaj o rendererach bo są różne w maxie, Scanline MentalRay i można dodatkowo jeszcze zainstalować jak Brazil, FinalRender, Maxwell i Vray oraz kilka innych, ale MentalRay jest jednym z najlepszych wiec poczytaj o nim, poczytaj potem o czymś takim jak Global Illumination czyli GI użyj Google i opcji szukania na naszym forum powodzenia
Napisano 2 Grudzień 200717 l http://www.mm.pl/~stek/mental.rar objerzyj to ostatnio nagralem o mental ray'u video tutorial
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto