Skocz do zawartości

Kadrowanie w małej przestrzeni z zachowaniem GI


klikus1984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Mam male pytanko. Przy robieniu wizualizacji, kadrowaniu jakiegos pomieszczenia czesto pojawia sie problem ze zmieszczeniem interesujacej rzeczy w kadrze.

Chciałbym np wykadrowac sobie widok na wprost jakiejs sciany, ale jest za malo miejsca. Podkrecanie FOV itp. znieksztalca perspektywe.

 

Uzywam Vray-a i zawsze stosuje GI, kiedy probuje przy kadrowaniu wywalic sciane, zeby sobie kamerka wszystko elegancko objela, to jednoczesnie robie jedno wielkie okno i sun za mocno oswietla wnetrze, poza tym widok za plecami ( za kamera ) odbija si ew otoczeniu i troche slabo to wyglada...

 

Jak sobie z tym radzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Camera Planes > Clip Manually (w ustawieniach kemery)

Wybierasz sobie wartość w jakiej odległości od kamery obraz ma sie renderować. Możesz postawić kamerę poza wnętrzem (za ściana) a kamera zacznie renderować dopiero to co jest w podległości która określiłeś.

 

Minusem tego rozwiązania jest to, że jeżeli ustawisz wartość tego "oddalenia" w miejscu gdzie znajduje sie jakiś obiekt, to na renderze w miejscu tego obiektu będziesz miał czarną plamę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności