ema421 Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 chcem zrobic cos podobnego do marine z trailera do starcrafta II, piszczele i ramiona do pzebudowy - dlatego neiam jesze normali , zastanawaim sei nad textura
Tomala Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Nawet nawet ile to ma poly? Jak na pancerz ala starcraft to trochę mało detalu ;) Ogólnie to ręce mi się nie podobają łączą się z tułowiem w złym miejscu. No i dlaczego buty wyglądają jak zwykły hemisphere? Tak poza tym to wykonanie bardzo ładne czekam na więcej. Powodzenia.
ema421 Napisano 12 Grudzień 2007 Autor Napisano 12 Grudzień 2007 nogi poprawione i wrzucone trohe textury okolo 20k tri jak go obiesze granatai i amonicja , dam 2 karabiny i 1 na plecy to detalu bedze wiecej :D
ema421 Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 jurz neimam do neigo sily , wiec daje jako gotowy
Tomala Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Trochę nietęgą minę ma ten marine. Textura wygląda matowo przydałby się dobry specular. Buty mi się nie podobają a tak poza tym jest całkiem spoko, miło popatrzeć. PS dlaczego w dziale game art tego nie pokazałeś?
ema421 Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 20 000 tri do game artu moge ladowac ? dzieki za posty pozdro :)
JmTm00 Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 20K na tego jegomościa poszło?? pokaz siatke
Gomez Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 20k... To juz pod dx11 jest :D Pokaz jeszcze model high-poly ;]
ema421 Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 poszlo nawet trohe wecej nic 20 k , siatkewrzuce jak wruce z pracy . mogelu high-poli niema , naormale robilem sam jeli o to ci chodzi Gomez :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się