Napisano 10 Grudzień 200717 l chcem zrobic cos podobnego do marine z trailera do starcrafta II, piszczele i ramiona do pzebudowy - dlatego neiam jesze normali , zastanawaim sei nad textura
Napisano 10 Grudzień 200717 l Nawet nawet ile to ma poly? Jak na pancerz ala starcraft to trochę mało detalu ;) Ogólnie to ręce mi się nie podobają łączą się z tułowiem w złym miejscu. No i dlaczego buty wyglądają jak zwykły hemisphere? Tak poza tym to wykonanie bardzo ładne czekam na więcej. Powodzenia.
Napisano 12 Grudzień 200717 l Autor nogi poprawione i wrzucone trohe textury okolo 20k tri jak go obiesze granatai i amonicja , dam 2 karabiny i 1 na plecy to detalu bedze wiecej :D
Napisano 13 Grudzień 200717 l Trochę nietęgą minę ma ten marine. Textura wygląda matowo przydałby się dobry specular. Buty mi się nie podobają a tak poza tym jest całkiem spoko, miło popatrzeć. PS dlaczego w dziale game art tego nie pokazałeś?
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor poszlo nawet trohe wecej nic 20 k , siatkewrzuce jak wruce z pracy . mogelu high-poli niema , naormale robilem sam jeli o to ci chodzi Gomez :) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto