Napisano 11 Grudzień 200717 l Jak w temacie. Potrzebuję uzyskać wektorowy renderek. Znalazłem tutorial jak uzyskać taki efekt w Mentalrayu ale efekt jaki uzyskałem nie jest zbyt zadowalający. Używam 3ds 9 i szukam do niego jakiegoś pluginu który będzie w stanie to zrobić. Nie bardzo uśmiecha mi się korzystanie ze Swifta więc ciągle szukam ;)
Napisano 11 Grudzień 200717 l Też szukałem i ... nie znalazłem nic prostego i zadowalającego. Jak mi potrzeba wektor do cada to exportuje model do .dwg i w autocadzie robie zrzut widoku do linii wektorowych.
Napisano 11 Grudzień 200717 l robiłem tylko kanciaki do wektorów, bo to był rystunek techniczny do cada.
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Ogólnie sprawa przedstawia się tak że modele są robione w autocadzie. Myślałem że łatwiej będzie coś takiego zrobić w maxie. Ciągle szukam dobrego sposobu...
Napisano 13 Grudzień 200717 l A czemu nie uśmiecha Ci się korzystanie ze Swifta? Oczywiście mówimy o pluginie do maxa, który bezpośrednio renderuje do ai/swf, a nie o oddzielnym programie ;) Swift daje na prawdę świetne efekty i tak, jest AA (jeśli to miałeś na myśli pisząc ms)
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor No tu mnie zaskoczyłeś. Nie wiedziałem że jest też osobny plugin do maxa. Powiadasz że uzyskam dobrą jakość rysunku (bo na dobrą sprawę o to mi chodzi - uzyskać wektorowy rysunek przedmiotu do wykorzystania w instrukcjach itp)?
Napisano 13 Grudzień 200717 l Ale to chwila, chcesz mieć render do formatu wektora czy chcesz żeby było krawędzie widać? Bo to raczej zasadnicza różnica ;)
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Chcę mieć i jedno i drugie :D . Wiem że kontur można zrobić choćby toonem ale mi chodzi o pełną skalowalność. Muszę mieć możliwość kontroli grubości linii. Myślałem żeby zrobić odpowiedni duży render i skalować go w dół ale ta opcja odpada bo ciężko by było uzyskać za każdym razem taką samą grubośc linii, nie mówiąc już o tym że w pewnym momencie niektóre szczegóły po prostu znikną..
Napisano 13 Grudzień 200717 l jest pare metod ktore juz ujeto : - toon i zamiana potem jpg w corelu - trasowanie - exp do swifta i potem do corela - export sceny i do cada ,potem do corela i tam grubosci osobiscie najczesciej stosuje export do cada i to polecam
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Osobiście nie mam CAD-a ale jeżeli istnieje możliwość zrobienia całej operacji bez użycia max-a to odpada mi cała robota (modele robione w AC) :D Jaka opcja sluży do tego w CADzie??
Napisano 14 Grudzień 200717 l poszukaj takiego cuda jak finaltoon imo nie ma nic lepszego pod,maxa pozdr
Napisano 15 Grudzień 200717 l plasma to inna para kaloszy to taki bardzo okrojony max przystosowany do renderowania wektorow. To o czym ja pisalem (finaltoon) to takie male arcydzielo :D mozesz korzystac ze wszelkich dobrodziejstw (wlacznie z GI ) a efekt outline liczony jest w czasie rzeczywistym tzn przy zmianie parametrow niemal blyskawicznei widzisz zmiany. Zreszta oblukajcie strone ktora podalem decyzja bedzie prosta. Naprawde na maxa nie ma nic leprzego jeszli chodzi o szybkosc i jakosc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto