kajtom Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Jak w temacie. Potrzebuję uzyskać wektorowy renderek. Znalazłem tutorial jak uzyskać taki efekt w Mentalrayu ale efekt jaki uzyskałem nie jest zbyt zadowalający. Używam 3ds 9 i szukam do niego jakiegoś pluginu który będzie w stanie to zrobić. Nie bardzo uśmiecha mi się korzystanie ze Swifta więc ciągle szukam ;)
siwy Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Też szukałem i ... nie znalazłem nic prostego i zadowalającego. Jak mi potrzeba wektor do cada to exportuje model do .dwg i w autocadzie robie zrzut widoku do linii wektorowych.
kajtom Napisano 11 Grudzień 2007 Autor Napisano 11 Grudzień 2007 masz wtedy wygładzone linie? tzn z ms?
siwy Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 robiłem tylko kanciaki do wektorów, bo to był rystunek techniczny do cada.
kajtom Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 Ogólnie sprawa przedstawia się tak że modele są robione w autocadzie. Myślałem że łatwiej będzie coś takiego zrobić w maxie. Ciągle szukam dobrego sposobu...
Leru Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 A czemu nie uśmiecha Ci się korzystanie ze Swifta? Oczywiście mówimy o pluginie do maxa, który bezpośrednio renderuje do ai/swf, a nie o oddzielnym programie ;) Swift daje na prawdę świetne efekty i tak, jest AA (jeśli to miałeś na myśli pisząc ms)
kajtom Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 No tu mnie zaskoczyłeś. Nie wiedziałem że jest też osobny plugin do maxa. Powiadasz że uzyskam dobrą jakość rysunku (bo na dobrą sprawę o to mi chodzi - uzyskać wektorowy rysunek przedmiotu do wykorzystania w instrukcjach itp)?
Leru Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Ale to chwila, chcesz mieć render do formatu wektora czy chcesz żeby było krawędzie widać? Bo to raczej zasadnicza różnica ;)
kajtom Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 Chcę mieć i jedno i drugie :D . Wiem że kontur można zrobić choćby toonem ale mi chodzi o pełną skalowalność. Muszę mieć możliwość kontroli grubości linii. Myślałem żeby zrobić odpowiedni duży render i skalować go w dół ale ta opcja odpada bo ciężko by było uzyskać za każdym razem taką samą grubośc linii, nie mówiąc już o tym że w pewnym momencie niektóre szczegóły po prostu znikną..
delf77 Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 jest pare metod ktore juz ujeto : - toon i zamiana potem jpg w corelu - trasowanie - exp do swifta i potem do corela - export sceny i do cada ,potem do corela i tam grubosci osobiscie najczesciej stosuje export do cada i to polecam
kajtom Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 Osobiście nie mam CAD-a ale jeżeli istnieje możliwość zrobienia całej operacji bez użycia max-a to odpada mi cała robota (modele robione w AC) :D Jaka opcja sluży do tego w CADzie??
bartonfink Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 poszukaj takiego cuda jak finaltoon imo nie ma nic lepszego pod,maxa pozdr
bartonfink Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 plasma to inna para kaloszy to taki bardzo okrojony max przystosowany do renderowania wektorow. To o czym ja pisalem (finaltoon) to takie male arcydzielo :D mozesz korzystac ze wszelkich dobrodziejstw (wlacznie z GI ) a efekt outline liczony jest w czasie rzeczywistym tzn przy zmianie parametrow niemal blyskawicznei widzisz zmiany. Zreszta oblukajcie strone ktora podalem decyzja bedzie prosta. Naprawde na maxa nie ma nic leprzego jeszli chodzi o szybkosc i jakosc.
Niunia Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Barton no nawet całkiem całkiem wyglądają screeny z tego czegoś :)
buczer Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 jest jeszcze stary dobry Illustrate http://www.davidgould.com/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się