Skocz do zawartości

[3Ds Max] Animacja na czasteczkach


popek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

 

Poszukuje informacji, tutoriala jak wykonac animacje na czasteczkach. Konkretnie chodzi mi o sytuacje gdzie np: 2 rakiety beda poruszac sie za okreslonym punktem i tu oczywiscie wszystkie niezbedne efekty (zmian kierunku prowadzenia rakiety na zakretach, jakies spaliny, ogien z rakiety)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dla rakiet zrób ze spline'ów tory lotów po których będą się one poruszać i w panelu motion dodaj do nich kontroler path constraint a rakiety będą leciały po torach które sobie wyznaczysz splinem. Ogień możesz zrobić zwykłym animowanym efektem fire. Stwórz dla tego efektu sferyczne gizmo create>helpers>atmospheric aparaturus> sphere gizmo i zaznacz hemisphere przeskaluj żeby uzyskać kształt płomienia i dodaj efekt fire. Gizmo umieść w miejscu gdzie ma być płomień czyli u wylotu dyszy rakiety i zlinkuj je do niej. Stwórz jeszcze jakiś system cząsteczek np super spray i dodaj do cząsteczek efekt blur żeby uzyskać efekt spalin. Co do materiału i typu cząsteczek to masz pełno tutoriali więc to już sobie poszukaj na głównej stronie maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności