Kulex Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Zacząłem robić animację. Co zrobić, żeby kamera po jakimś czasie od razu przeszło do drugiego ujęcia, a nie przez ten czas przechodziło do tego ujęcia?
Kulex Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 Już wiem. Trzeba przed następnym ujęciem nacisnąć ikonę z kluczem.
piotrek Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 Możesz utworzyć kilka kamer i renderować z nich odpowiednie zakresy klatek. Całość póżniej sklejasz w pogramie do montażu video.
Kulex Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Dzięki. To dobry pomysł. Jak kręcę film jedną kamerą to się staje to trudne.
Aga1987 Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Poza dowolną liczbą kamer pomysl jeszcze o wycinaniu obiektów ktore nie są aktualnie widoczne ( a ważą) - zapisywanie poszczegolnych ujec jako osobne maxy. Jesli masz kilku lub kilkudziesięciu bipów w scenie a filmujesz jednego znacznie przyspiesza pracę... (nie pisze tu o hide ze sceny bo to nie to samo).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się