Napisano 12 Grudzień 200717 l Zacząłem robić animację. Co zrobić, żeby kamera po jakimś czasie od razu przeszło do drugiego ujęcia, a nie przez ten czas przechodziło do tego ujęcia?
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Już wiem. Trzeba przed następnym ujęciem nacisnąć ikonę z kluczem.
Napisano 13 Grudzień 200717 l Możesz utworzyć kilka kamer i renderować z nich odpowiednie zakresy klatek. Całość póżniej sklejasz w pogramie do montażu video.
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor Dzięki. To dobry pomysł. Jak kręcę film jedną kamerą to się staje to trudne.
Napisano 17 Grudzień 200717 l Poza dowolną liczbą kamer pomysl jeszcze o wycinaniu obiektów ktore nie są aktualnie widoczne ( a ważą) - zapisywanie poszczegolnych ujec jako osobne maxy. Jesli masz kilku lub kilkudziesięciu bipów w scenie a filmujesz jednego znacznie przyspiesza pracę... (nie pisze tu o hide ze sceny bo to nie to samo).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto