zonk Napisano 13 Grudzień 2007 Share Napisano 13 Grudzień 2007 Witam, wie ktos czemu tak sie dzieje(czemu powstaja te ostre linie i brzydkie laczenia) ktorych nie da sie juz usunac na etapie polymesh ? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 13 Grudzień 2007 Share Napisano 13 Grudzień 2007 w 1 przypadku zmniejsz Ires w adaptive skin w 2 masz dodatkowo przekrecona o 180 st jedna zsfere ( to jakis bug jest zdaje sie bo u mnie tez to czesto robi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zonk Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2007 Wielkie dzieki, dalbym repa ale nie moge ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 24 Styczeń 2008 Share Napisano 24 Styczeń 2008 W pierwszym przypadku ires też ale i guziczki mc i mp, a na dodatek pobaw sie tym drugim suwaczkiem , ustawiaj wartości najpierw 1 potem 100 i patrz o co chodzi. Paleta Adaptive Skin jest bardzo mała i tam należy się bawić. Testy testy Dla jasności "mc" to minimal skin to child a "mp" ... to parent- a ten parent czyli rodzic to ta twoja pierwsza kulka. Suwaczki są zależne od guziczków więc same ich przesuwanie może nie pomóc. W drugim przypadku. Żadnego buga nie ma ziom, poprostu - Rotate i kęcisz , tylko ostrożnie kulką przy nadgarstku i co obrocik wciskaj "a" jako preview, aż ci się wyrównają poligony. Apropo rączki to masz kloca za palcami więc patrz punkt 1. i wszystko będzie pięknie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się