PeLe Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 witam jestem tu nowy przepraszam ze zakładam nowy temat ale poprostu jestem wyjątkowo zielony przeczytalem caly dział "Samochody - kompendium" jest tam sporo o modelowaniu ale najwiecej to jest "blueprint" no ale do rzeczy chodzi o to ze przerobiłem juz całą mase tutoriali o modelowaniu samochodow i cały czas nic mi z tego nie wychodzi samochod ktory robie jedynie przypomina samochod prosze bardziej zaawansowanych urzytkownikow zeby zerkneli na moja prace i wypowiedzieli sie jeli potrafia cos powiedziec co zle robię ?? moje modelowanie samochodu zaczęło sie jakies 4 lata temu ?? ale nic mi nie wychodzilo i wkurwiłem sie i to zostawiłem i tak co jakis rok do tego wracam i caly czas nic i nic i nic od kilku lat staram sie cos zrobic i nic jestem juz u kresu zalamania nerwowego ;((( wpadam w depresje i wogle załamany jestem ;( czy jestem az tak wyjątkowo nieudolny ?? a moze zna ktos taki tutorial dla wyjątkowo nieudolnych ?? !!!! PROSZę O POMOC !!!! oto fotki z mojej pracy A TO CAłA MOJA PRACA W 3DS MAX 7 łąCZNIE Z RZUTAMI WRAZIE JAK BY KTOś CHCIAł ZERKNąć ?? http://mojefoto2005.w.interia.pl/CALI_CALI_CALI.ZIP
piksar Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 na miniaturce wyglada jak Calibra - więc nie jest źle teraz tylko cierpliwosc i zmysl poruszania sie w przestrzeni i lekko poprzestawiac wierzchołki
PeLe Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 nie łam sie przełam sie :p JAK PATRZE NA WASZE PRACE TO MI DECH ZAPIERA !! CHCE ROBIć TAKIE PRACE JAK TWOJA ASTRA GTC a tak na marginesie to ile trwa zrobienie takiej astry ??
pecet Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 jakieś 40h sama karoseria, a wnętrze nie pamiętam, niewiem co to za problem teraz nauczyć się modelować samochód jak na necie tyle videotutoriali