flashmaster Napisano 21 Grudzień 2007 Napisano 21 Grudzień 2007 Czy wie ktoś gdzie zmienić to aby zbrush nie odwracał mi uvw gdy importuje model potem czytam uv'ki "check UV" to zbrush mi je odwraca. dlaczego? jak to zmienić?
Tomala Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 To że zbrush odwraca uv-ki to przecież żadna tragedia, uvcheck robisz tylko po to żeby zobaczyć czy się nie posypało mapowanie i czy nie ma nachodzących na siebie uv. Jak chcesz nałożyć texturę na obiekt w zbrushu to po prostu ją odwracasz (Texture>flipV) i to samo robisz przed wyexportowaniem textur zrobionych w zbrushu czy zmapperze. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się