Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To że zbrush odwraca uv-ki to przecież żadna tragedia, uvcheck robisz tylko po to żeby zobaczyć czy się nie posypało mapowanie i czy nie ma nachodzących na siebie uv. Jak chcesz nałożyć texturę na obiekt w zbrushu to po prostu ją odwracasz (Texture>flipV) i to samo robisz przed wyexportowaniem textur zrobionych w zbrushu czy zmapperze. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności