Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chodz mi o to aby np. począwszy od klatki nr 200 z sześcianu zaczęły wyrastać nóżki.... jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 918
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zależy od efektu jaki chcesz uzyskać, jesli mają to być nóżki jako obiekt dodatkowy to można im zmienić właściwość Visible na 0 (klatki 0-200) i Visible 1 w klatce 201

Napisano

Jak mają wyrastać to takim sposobem jak pisał piksar zanimuj przesunięcie nóżek jeżeli są to odzielne obiekty.

Jak wszystko ma się dziać w ramach jednego obiektu to wybierz polygony z których mają wyrastać nóżki i użyj na nich extrude albo bewel z minimalną wartością height. Dodadzą się nowe polygony. Teraz skopiuj model i tam gdzie extrudem czy tam bevelem wyciągnąłeś delikatnie polygon przesuń go tak żeby nadać nogom długość. Masz dwa różniące się modele z tą samą ilością vertexów jest niezbędny warunek do zastosowania modyfikatora morpher który wykona płynne przejście kształtu obiektu bez nóżek w kształt z nóżkami. Dodaj do modelu bez nóżek mod morpher i odnajdź przycisk Load multiple targets po czym w okienku wskaż model z nogami. Pojawi się on w slocie powyżej i teraz zmieniając tam wartość od 0 do 100 zmienisz kształt obiektu(bez nóżek) na kształt obiektu celu(z nóżkami). Animując tą wartość w jakimś czasie uzyskasz płynną animację wyrastania nóżek.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności