Tomala Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Witam, mam problem bo chcę sculptować model w zbrushu ale jest on dosyć skomplikowany i chciałbym go podzielić na dwie części żeby mi starczyło poly na zrobienie szczegółów. Zależy mi na tym żeby między częściami było jakieś możliwie niezauważalne przejście i żeby dało się z obu części wypalić normala/displacement tak żeby nie było widocznych przejść między mapami. W ramach eksperymentów zmapowałem obiekt z offsetem i w zbrushu podzieliłem na subtoole używając funkcjii GrpSplit ale cały czas mi się zbrush wysypuje ponieważ robię to na 4 subdiv levelu. Wiem że w ten sposób można później bez problemu wypalić normale dla tak zmapowanego obiektu no ale czemu się zbrush zawiesza? Podział siatki w maxie chyba odpada bo po sculptowaniu będzie widać wyraźną granicą między dwoma częściami. Znacie może jakieś inne sposoby na podzielenie tej siatki może jakieś tutoriale? Z góry dziękuję.
Tomala Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 Jak by ktoś był zainteresowany to zrobiłem tak że po dojściu do maksymalnego podziału dla całego modelu zapisałem toola w dwóch plikach i usunąłem część polygonów z jednego i drugiego co pozwoliło na jeszcze jeden podział siatki a potem wypaliłem dispa dla obu części i połączyłem w photoshopie. W sumie to rozwiązanie się u mnie spisało chociaż pewnie są inne sposoby. Dziękuję sobie za pomoc ale nie mogę dać sobie repa, może ktoś mi da? Joke :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się