_Arti_ Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 W maxie, by uzyskać ładne efekty drzewa, robie je jak w speed tree, czyli kępki liści podążające za kamerą. Mam jednak pewien problem, gdyż, gdy plane'y z teksturą liści ustawiają się pod kątem zerowym do padania światła, cienie wygląda jak "paski". http://img144.imageshack.us/img144/1577/12lj8.jpg Grając w G3 - gra wykorzystuje tę technologię - obserwowałem liście i cienie bardzo uważnie, liście ustawiały się dobrze, mimo wszystko cień nadal był ładny, nawet gdy liście były pod kątem zerowym. Czy ktoś kto ma SpeedTree powie mi jak liście są tam zrobione?
Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Być może liście "na krzyż", jedna płaszczyzna równolegle do kamery, druga pionowo. Ale nie mam SpeedTree, więc to tylko moje przypuszczenie.
_Arti_ Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 Być może liście "na krzyż", jedna płaszczyzna równolegle do kamery, druga pionowo. Ale nie mam SpeedTree, więc to tylko moje przypuszczenie. Też o tym myślałem, ale w ogóle nie widać czegoś takiego w G3, również na screenach drew Speedtree'a nie ma żadnych "brudów" Które mogły by być spowodowane dużym kątem między kamerą a plane'em.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się