Skocz do zawartości

Problem z cieniem drzewa.


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

W maxie, by uzyskać ładne efekty drzewa, robie je jak w speed tree, czyli kępki liści podążające za kamerą. Mam jednak pewien problem, gdyż, gdy plane'y z teksturą liści ustawiają się pod kątem zerowym do padania światła, cienie wygląda jak "paski".

 

http://img144.imageshack.us/img144/1577/12lj8.jpg

 

Grając w G3 - gra wykorzystuje tę technologię - obserwowałem liście i cienie bardzo uważnie, liście ustawiały się dobrze, mimo wszystko cień nadal był ładny, nawet gdy liście były pod kątem zerowym.

 

Czy ktoś kto ma SpeedTree powie mi jak liście są tam zrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Być może liście "na krzyż", jedna płaszczyzna równolegle do kamery, druga pionowo.

Ale nie mam SpeedTree, więc to tylko moje przypuszczenie.

 

Też o tym myślałem, ale w ogóle nie widać czegoś takiego w G3, również na screenach drew Speedtree'a nie ma żadnych "brudów" Które mogły by być spowodowane dużym kątem między kamerą a plane'em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności