Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W maxie, by uzyskać ładne efekty drzewa, robie je jak w speed tree, czyli kępki liści podążające za kamerą. Mam jednak pewien problem, gdyż, gdy plane'y z teksturą liści ustawiają się pod kątem zerowym do padania światła, cienie wygląda jak "paski".

 

http://img144.imageshack.us/img144/1577/12lj8.jpg

 

Grając w G3 - gra wykorzystuje tę technologię - obserwowałem liście i cienie bardzo uważnie, liście ustawiały się dobrze, mimo wszystko cień nadal był ładny, nawet gdy liście były pod kątem zerowym.

 

Czy ktoś kto ma SpeedTree powie mi jak liście są tam zrobione?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Być może liście "na krzyż", jedna płaszczyzna równolegle do kamery, druga pionowo.

Ale nie mam SpeedTree, więc to tylko moje przypuszczenie.

Napisano
  • Autor
  Ania napisał:
Być może liście "na krzyż", jedna płaszczyzna równolegle do kamery, druga pionowo.

Ale nie mam SpeedTree, więc to tylko moje przypuszczenie.

 

Też o tym myślałem, ale w ogóle nie widać czegoś takiego w G3, również na screenach drew Speedtree'a nie ma żadnych "brudów" Które mogły by być spowodowane dużym kątem między kamerą a plane'em.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności