Napisano 26 Grudzień 200717 l Witam Chcialbym was prośic o pomoc Otóż chciałem sobie wykonać wnętrze z tego tutoriala : http://www.evermotion.org/tutorials/mich/ i zaciąłem sie w 2 obrazku gdzie modeluje sie ramki(framugi) do okien. czy ktos mogłby mi to przedstawić jak cos takiego zrobić ? probowałem zrobic takiego boxa (a walsciwie kilka jak na metodzie 1 jest pokazane) ale niestety nie wychodzi mi to zbytnio. (Są mi znane podstawowe , a takze nieco rozszerzone funkcje 3ds maxa) Z góry dzękuje za pomoc. Nazir BTW: zauwazyłem że tutorial ten stworzył polak , moja znajomosć języka angielskiego jest naprawde dobra ale gdyby ktoś uprzejmy podał mi link do "spolsczonego" tutoriala byłbym wdzięczny i ułatwiło by mi to pracę
Napisano 27 Grudzień 200717 l ja ramki robie tak: box - editable poly - zaznaczasz te dwa polygony gdzie ma byc dziura i dajesz inset (w okienku inset chyba by polygon) i dajesz rozmiar, usuwasz, a potem tam gdzie sa przerwy miedzy edge'ami dajesz create polygon i wstawiasz polygony.
Napisano 27 Grudzień 200717 l Dzieki za odpowiedz Mimo podanej przez ciebie metody i "obczajenia" jej na wszystkie sposoby dalej mi to nie wychodzi. probowalem zrobic connect na edgach (w oknie nie w tym boxie) i chamfer a pozniej extrude to i bevel ale tak sie za bardzo nie da ... Dlatego prosze jesli mozesz przedstaw to na rysunku zebym mogl to dokladnie zobaczyc .. Pozdrawiam Nazir
Napisano 27 Grudzień 200717 l poszukaj jakiegoś tutka o podstawach polymodelingu - 4 extrudy na krzyż ;) nie ma sensu pisać czegoś, co było już X razy opisywane.
Napisano 27 Grudzień 200717 l http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/ tu masz opis poly modelingu