Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Chcialbym was prośic o pomoc

Otóż chciałem sobie wykonać wnętrze z tego tutoriala : http://www.evermotion.org/tutorials/mich/

i zaciąłem sie w 2 obrazku gdzie modeluje sie ramki(framugi) do okien.

czy ktos mogłby mi to przedstawić jak cos takiego zrobić ?

probowałem zrobic takiego boxa (a walsciwie kilka jak na metodzie 1 jest pokazane) ale niestety nie wychodzi mi to zbytnio.

(Są mi znane podstawowe , a takze nieco rozszerzone funkcje 3ds maxa)

Z góry dzękuje za pomoc.

Nazir

 

BTW:

zauwazyłem że tutorial ten stworzył polak , moja znajomosć języka angielskiego jest naprawde dobra ale gdyby ktoś uprzejmy podał mi link do "spolsczonego" tutoriala byłbym wdzięczny i ułatwiło by mi to pracę

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja ramki robie tak: box - editable poly - zaznaczasz te dwa polygony gdzie ma byc dziura i dajesz inset (w okienku inset chyba by polygon) i dajesz rozmiar, usuwasz, a potem tam gdzie sa przerwy miedzy edge'ami dajesz create polygon i wstawiasz polygony.

Napisano

Dzieki za odpowiedz

Mimo podanej przez ciebie metody i "obczajenia" jej na wszystkie sposoby dalej mi to nie wychodzi.

probowalem zrobic connect na edgach (w oknie nie w tym boxie) i chamfer a pozniej extrude to i bevel ale tak sie za bardzo nie da ...

Dlatego prosze jesli mozesz przedstaw to na rysunku zebym mogl to dokladnie zobaczyc ..

Pozdrawiam

Nazir

Napisano

poszukaj jakiegoś tutka o podstawach polymodelingu - 4 extrudy na krzyż ;) nie ma sensu pisać czegoś, co było już X razy opisywane.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności