Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zadne mecyje w sumie, wrzucam bo dawno nic nie wrzucalem :). Taka wizualizacja domku zrobiona na szybko, w sumie pierwsza robiona komercyjnie a i wymagania niewielkie, tak wiec cudow jesli chodzi o detale czy oswietlenie cudow nie odnotowano.

 

ef_mini.jpg

 

et_mini.jpg

 

Chetnie wyslucham uwag, glownie jakich bledow unikac w przyszlosci, bo powyzsze rendery to raczej temat zamkniety.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trawa za wysoka. No i ten płot... takie trochę nie teges no ale jeżeli taki miał być.

Resztą bardzo czysto i estetycznie:)

Napisano

Oki, dzieki, czylli umiem patrzec z dystansem bo w sumie te same uchybienia widze ;). Musialem oddac prace przed swietami a rendery z maxwella na lapku dlugo zajmowaly wiec to taki one-shot troche - stad na przyklad brak bumpa - cos sie musialo w ustawieniach skopac, choc w mxw wiele tego nie ma :p. Ogrodzenie jest takie jak w realu (przynajmniej usilnie sie stara), co do architektury- nie powiem, bo nie znam sie za grosz, model wzorowany jest na bryle cadowskiej, z detalami (jak dachowka) kladzionymi tez raczej na szybko. Trawa- ot, kosiarka sie zepsula ;). Dzieki za uwagi, na codzien robie w czym innym, ale jak sie sypna zlecenia na vizki i beda mialy rozsadniejszy deadline to postanawiam poprawe ;).

Napisano

ładnie - moim zdaniem byloby lepiej jakbys odsysnął (nie wiem jak to nazwać) kolor w ps i zmienijszyl second bounce w GI z 1.0 (tak chyba miales?) na 0,8 czy mniej nawet. Takze dobrze by bylo odsaturowac (to lepsze okreslenie:) ) GI. Trawa jakas gruba taka:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności