Proto Napisano 28 Grudzień 2007 Share Napisano 28 Grudzień 2007 Zadne mecyje w sumie, wrzucam bo dawno nic nie wrzucalem :). Taka wizualizacja domku zrobiona na szybko, w sumie pierwsza robiona komercyjnie a i wymagania niewielkie, tak wiec cudow jesli chodzi o detale czy oswietlenie cudow nie odnotowano. Chetnie wyslucham uwag, glownie jakich bledow unikac w przyszlosci, bo powyzsze rendery to raczej temat zamkniety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 28 Grudzień 2007 Share Napisano 28 Grudzień 2007 Sporo błędów architektonicznych. graficznie też nie porywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 28 Grudzień 2007 Share Napisano 28 Grudzień 2007 Trawa za wysoka. No i ten płot... takie trochę nie teges no ale jeżeli taki miał być. Resztą bardzo czysto i estetycznie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Proto Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2007 Oki, dzieki, czylli umiem patrzec z dystansem bo w sumie te same uchybienia widze ;). Musialem oddac prace przed swietami a rendery z maxwella na lapku dlugo zajmowaly wiec to taki one-shot troche - stad na przyklad brak bumpa - cos sie musialo w ustawieniach skopac, choc w mxw wiele tego nie ma :p. Ogrodzenie jest takie jak w realu (przynajmniej usilnie sie stara), co do architektury- nie powiem, bo nie znam sie za grosz, model wzorowany jest na bryle cadowskiej, z detalami (jak dachowka) kladzionymi tez raczej na szybko. Trawa- ot, kosiarka sie zepsula ;). Dzieki za uwagi, na codzien robie w czym innym, ale jak sie sypna zlecenia na vizki i beda mialy rozsadniejszy deadline to postanawiam poprawe ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
engineer_damian_p Napisano 20 Styczeń 2008 Share Napisano 20 Styczeń 2008 jakie błędy arch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 20 Styczeń 2008 Share Napisano 20 Styczeń 2008 makabryczny montaż okien połaciowych, brak rynien, obróbek blacharskich na dachu trawa nie przycięta - gdzie właściciel ogólnie ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xardas 666 Napisano 20 Styczeń 2008 Share Napisano 20 Styczeń 2008 dobre ale tekstura muru mi niezbyt odpowiada inna nie tak idealna to będzie świetne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masterloko Napisano 21 Styczeń 2008 Share Napisano 21 Styczeń 2008 2 render lepszy dla mnie. popracuj troche z renderem, bo troche sztucznie ale o tak to ladnie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jozeph Napisano 22 Styczeń 2008 Share Napisano 22 Styczeń 2008 ja tez robie domek ... i widze ze moge sie schowac... w porownaniu do twojej pracy moja to nic..... ile juz zajmujesz sie grafiką ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 27 Styczeń 2008 Share Napisano 27 Styczeń 2008 ładnie - moim zdaniem byloby lepiej jakbys odsysnął (nie wiem jak to nazwać) kolor w ps i zmienijszyl second bounce w GI z 1.0 (tak chyba miales?) na 0,8 czy mniej nawet. Takze dobrze by bylo odsaturowac (to lepsze okreslenie:) ) GI. Trawa jakas gruba taka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi