Napisano 28 Grudzień 200717 l Jak tylko nałożę jakiś materiał na przedmiot to vray już nie renderuje mi cienia poprawnie. Najprostszy przykład: kulka z materiałem standard i małe światełko obok niej. http://img152.imageshack.us/img152/8249/21872107tl5.jpg I jakim cudem ona z drugiej strony jest widoczna?
Napisano 29 Grudzień 200717 l Nie zrozumiałeś mnie. Lewa strona kulki nie ma prawa być widoczna, a jest. Odkryłem, że problem pojawia się po zaimportowaniu do sceny pewnego modelu z pliku WRL. I nieważne czy ten model tam jest czy go usunę, od tej pory scena dziwnie się podjaśnia (widać to w perspective) i kulki renderują się nieprawidłowo. Oto przykład: na górze kulki przed zaimportowaniem modelu, na dole po zaimportowaniu i usunięciu modelu. Lewa kulka ma nałożony standardowy materiał. Ktoś wie o co może chodzić?
Napisano 29 Grudzień 200717 l Dobra. Niech ktoś z was ściągnie sobie tę scenkę i spróbuje wyrenderować vray-em to tak, żeby nie było widać bocznych ścian (bo ich nie powinno być widać przy tak ułożonym świetle). Default lights i GI mam WYłączone w vrayu. http://free.of.pl/m/moffet/przyklad.zip (3d max 9) U mnie to wychodzi tak:
Napisano 29 Grudzień 200717 l bo materiał na tym czymś jest standardowy i ma ustawiony kolor na ambiencie (nie czarny) p.s. no i jak mirach napisał jeszcze ten enviroment :D (jak zmienisz materiał na vraya to enviroment już nie jest ważny)
Napisano 29 Grudzień 200717 l No i o to mi chodziło, dzięki. W życiu bym nie wpadł na ten ambient color w environment.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto