Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy mozna jakos zablokowac dany vertex tak, aby podczas przesuwania sasiedniego vertexa w trybie meshsmooth sie nie przemieszczal?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można np. metodą brutalną:

Bryłę po meshsmooth można skonwertować ponownie na editable poly / editable mesh.

Delikatniejsza wersja, to po nałożeniu meshsmooth dodatkowo nałożyć \'edit mesh\' Wtedy także efekt jest ten sam, ale dodatkowo nie tracisz listy modyfikacji.

 

***EDIT***

W meshsmooth jednak tez się da. Gdy wybierasz tryb edycji \'vertex\' to w jednym z rollout\'ów bedzie cos takiego jak \'control level\' Jeśli wstawisz tam taką samą wartość jak w iterations. to każdy punkt kontrolny bedzie odpowiadał jednemu vertexowi siatki.

 

Napisano
  • Autor

Tak, o to chodzilo. Dzieki.

BTW moze wiesz jak zablokowac dany viewport, aby nie mozna w nim obracac przedmiotu?

Napisano
  • Autor
  Cytat
Originally posted by DruG

Disable Viewport pod prawym klawiszem.

 

Disable View nie pomoglo, ale viewport clipping tak :D

Napisano
  • Autor

A jak wlaczyc vertex w linie, ktora jest utworzona pomiedzy dwoma innymi vertexami?

Napisano

Insert Vertex z poziomu Edge.

 

Chlopie, odpal z łaski swojej Helpa i poczytaj o narzedziach dla Poly.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności