c4 Napisano 6 Styczeń 2004 Napisano 6 Styczeń 2004 Czy mozna jakos zablokowac dany vertex tak, aby podczas przesuwania sasiedniego vertexa w trybie meshsmooth sie nie przemieszczal?
VGT Napisano 6 Styczeń 2004 Napisano 6 Styczeń 2004 Można np. metodą brutalną: Bryłę po meshsmooth można skonwertować ponownie na editable poly / editable mesh. Delikatniejsza wersja, to po nałożeniu meshsmooth dodatkowo nałożyć \'edit mesh\' Wtedy także efekt jest ten sam, ale dodatkowo nie tracisz listy modyfikacji. ***EDIT*** W meshsmooth jednak tez się da. Gdy wybierasz tryb edycji \'vertex\' to w jednym z rollout\'ów bedzie cos takiego jak \'control level\' Jeśli wstawisz tam taką samą wartość jak w iterations. to każdy punkt kontrolny bedzie odpowiadał jednemu vertexowi siatki.
c4 Napisano 6 Styczeń 2004 Autor Napisano 6 Styczeń 2004 Tak, o to chodzilo. Dzieki. BTW moze wiesz jak zablokowac dany viewport, aby nie mozna w nim obracac przedmiotu?
c4 Napisano 6 Styczeń 2004 Autor Napisano 6 Styczeń 2004 Originally posted by DruG Disable Viewport pod prawym klawiszem. Disable View nie pomoglo, ale viewport clipping tak :D
c4 Napisano 7 Styczeń 2004 Autor Napisano 7 Styczeń 2004 A jak wlaczyc vertex w linie, ktora jest utworzona pomiedzy dwoma innymi vertexami?
dr Ug Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 Insert Vertex z poziomu Edge. Chlopie, odpal z łaski swojej Helpa i poczytaj o narzedziach dla Poly.
Rekomendowane odpowiedzi