Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Zabrałem się za swój pierwszy własny model. Wybrałem Mi-24. Tylko że nie zdawałem sobie sprawy że jest tak złożony i szczegółowy. Mam pytanie jak mam go modelować, czym z czego wychodzić ?? Ja wpadłem na genialny pomysł żeby ze splejnów odrysowywać przekroje, bo takowe znalazłem na blueprintach (wręgi, chyba tak się to nazywa) w poszczególnych miejscach helikoptera a potem konwertować je na editable poly i składać do kupy za pomocą narzędzia bridge. No i zaczyna się robić troche gęsta siatka przynajmniej mi się tak wydaje... I jeszcze jest taka sprawa że jak konwertuje na editable poly te wręgi to jeden przekrój ma więcej verteksów a drógi mniej, ale staram się utrzymywać tą samą liczbę żeby nie było problemów przy bridge. Proszę o jakieś wskazówki.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

TO jak modelujesz, to wyłącznie twoja sprawa i upodobanie :) niektórzy wychodzą od plane'a, niektórzy od boxa, niektórzy robią najpierw "ramy, inni bryłę, jeszcze inni jadą spline'ami. Rób tak, jak Ci wygodnie i wychodzi ładnie :) Ja preferuję polymodeling, ale jeśli tzreba użyć splineów to to robię :) Pokaż screena z viewportu, to będzie można napisać więcej :)

Napisano

Ja ci poradze od drugiej strony.

Jak chcesz robic bardzo zlozony model, to zrob sobie pozadny plan. Podziel sobie fazy modelowania. Pierw np zrob kadlub, pozniej podwozie, a na samym koncu srubki. Nie staraj sie robic wszystkiego na raz.

A w zasadzie Mati ma racje, nie wazne czym modelujesz, wazne zeby ci bylo wygodnie i dobrze wyszlo. Nie musisz sie trzymac tez ciagle 1 metody. Kadlubek mozesz wydziergac splinami, a srubki polymodelingiem.

Napisano
  • Autor

I nie wiem czy mam się nimi przejmować czy może olać to.

 

Mam ogromną prośbę, możesz mi podać linki do tych tutków. Albo podpowiedzieć czego musze unikać ??

Napisano

1: edytuj posty

2: subdiv na 3 to ciut za duzo, zwlaszcza jak chcesz sie bawic w detale to zabijesz komputer

3: robia ci sie nierownosci bo masz skaszaniona siatke. Obacz tutki odnosnie modelowania pod subdivy.

Napisano
  • Autor

Mam ogromną prośbę, możesz mi podać linki do tych tutków. Albo podpowiedzieć czego musze unikać ??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.