Skocz do zawartości

Modelowanie Mi-24


mateusz.k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zabrałem się za swój pierwszy własny model. Wybrałem Mi-24. Tylko że nie zdawałem sobie sprawy że jest tak złożony i szczegółowy. Mam pytanie jak mam go modelować, czym z czego wychodzić ?? Ja wpadłem na genialny pomysł żeby ze splejnów odrysowywać przekroje, bo takowe znalazłem na blueprintach (wręgi, chyba tak się to nazywa) w poszczególnych miejscach helikoptera a potem konwertować je na editable poly i składać do kupy za pomocą narzędzia bridge. No i zaczyna się robić troche gęsta siatka przynajmniej mi się tak wydaje... I jeszcze jest taka sprawa że jak konwertuje na editable poly te wręgi to jeden przekrój ma więcej verteksów a drógi mniej, ale staram się utrzymywać tą samą liczbę żeby nie było problemów przy bridge. Proszę o jakieś wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

TO jak modelujesz, to wyłącznie twoja sprawa i upodobanie :) niektórzy wychodzą od plane'a, niektórzy od boxa, niektórzy robią najpierw "ramy, inni bryłę, jeszcze inni jadą spline'ami. Rób tak, jak Ci wygodnie i wychodzi ładnie :) Ja preferuję polymodeling, ale jeśli tzreba użyć splineów to to robię :) Pokaż screena z viewportu, to będzie można napisać więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci poradze od drugiej strony.

Jak chcesz robic bardzo zlozony model, to zrob sobie pozadny plan. Podziel sobie fazy modelowania. Pierw np zrob kadlub, pozniej podwozie, a na samym koncu srubki. Nie staraj sie robic wszystkiego na raz.

A w zasadzie Mati ma racje, nie wazne czym modelujesz, wazne zeby ci bylo wygodnie i dobrze wyszlo. Nie musisz sie trzymac tez ciagle 1 metody. Kadlubek mozesz wydziergac splinami, a srubki polymodelingiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności