szeyker89 Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 Witam to jest mój pierwszy post na forum, a z 3ds max mam do czynienia od niedawna, a więc od razu przedstawię moje pytanie. Co trzeba zrobić żeby było widać teksturę nałożono np. na Box'a w oknie tworzenia grafiki przy jej edytowaniu. Bo chcę się pobawić w obrysowanie somochodu kożystając z tekstur nałożonych na boxy. Wiem jak nałożyć teksturę ale nie wiem jak zrobić żeby była widoczna. Pozdro
piksar Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 F3 w viewporcie i kwadracik z szachownicą (jam masz wybrany materiał) ma być wciśnięty w material editorze
szeyker89 Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 Sory ale za bardzo nie rozumiem. Mam 3ds max 8 podkreśle. f3 w viewporcie??? Gdzie to jest??? Wytłumacz dokładniej bo ja dopieru zaczynam w 3ds'ie. Pozdro
szeyker89 Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 Na klawiaturze. tylko że jak je klikam F3 to jakoś nic nie wyskakuje
piotrek Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 A spodziewałeś się, że ci królik z monitora wyskoczy? Zrób to, co mapisał piksar - wybierz materiał, którego teksturę chcesz zobaczyć w viewporcie i kliknij ikonkę z szachownicą (wszystko w edytorze materiałów). Co do tego F3: http://www.3dnuts.com/tutorials/3dstudiomax-hotkeys.shtml
piksar Napisano 31 Grudzień 2007 Napisano 31 Grudzień 2007 poszukaj takze w FAQ watku o ustawianiu blueprintów, rozwiaze wiekszosc twoich problemów 1
szeyker89 Napisano 31 Grudzień 2007 Autor Napisano 31 Grudzień 2007 Dzięki piksar. Pomogłeś mi. Już wystawiłem ci reputa pozytywnego oczywiście. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się