Napisano 31 Grudzień 200717 l Witam to jest mój pierwszy post na forum, a z 3ds max mam do czynienia od niedawna, a więc od razu przedstawię moje pytanie. Co trzeba zrobić żeby było widać teksturę nałożono np. na Box'a w oknie tworzenia grafiki przy jej edytowaniu. Bo chcę się pobawić w obrysowanie somochodu kożystając z tekstur nałożonych na boxy. Wiem jak nałożyć teksturę ale nie wiem jak zrobić żeby była widoczna. Pozdro
Napisano 31 Grudzień 200717 l F3 w viewporcie i kwadracik z szachownicą (jam masz wybrany materiał) ma być wciśnięty w material editorze
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Sory ale za bardzo nie rozumiem. Mam 3ds max 8 podkreśle. f3 w viewporcie??? Gdzie to jest??? Wytłumacz dokładniej bo ja dopieru zaczynam w 3ds'ie. Pozdro
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Na klawiaturze. tylko że jak je klikam F3 to jakoś nic nie wyskakuje
Napisano 31 Grudzień 200717 l A spodziewałeś się, że ci królik z monitora wyskoczy? Zrób to, co mapisał piksar - wybierz materiał, którego teksturę chcesz zobaczyć w viewporcie i kliknij ikonkę z szachownicą (wszystko w edytorze materiałów). Co do tego F3: http://www.3dnuts.com/tutorials/3dstudiomax-hotkeys.shtml
Napisano 31 Grudzień 200717 l poszukaj takze w FAQ watku o ustawianiu blueprintów, rozwiaze wiekszosc twoich problemów
Napisano 31 Grudzień 200717 l Autor Dzięki piksar. Pomogłeś mi. Już wystawiłem ci reputa pozytywnego oczywiście. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto