Napisano 7 Styczeń 200421 l Witam. mam mały problem z mesh smooth. wymodelowałem taki obiekcik: www.bestmobilegames.com/lukasz/1_ns.jpg
Napisano 7 Styczeń 200421 l Ale co to ma być? To ja mam za ciebie poprawnie wklejać adresik obrazka? http:// to gdzie się podziało? Koza zjadła? :D No i problem masz? Ale jaki to też nie napisałeś, hmm?
Napisano 7 Styczeń 200421 l Autor a siateczka wyglądatak: http://www.bestmobilegames.com/lukasz/3_ns.jpg\" />
Napisano 7 Styczeń 200421 l jeszcze może byś pokazał dokładniej mordkę tego kundelka, bo jakoś sobie takiego nie kupiłem ;) i nie wiem, za bardzo gdzie jakie krawędzie chcesz uzyskać. Ale ogólnie: Kontrola nad gładkością krawędzi lub jej brakiem jest możliwa na kilka sposobów: 1. Uzyskałeś sam - w obwodzie bryły (w jej przedniej cześci) masz dwie krawędzie blisko siebie. Uzyskujesz coś takiego za pomocą chamfer i jest to chyba najpopularniejszy sposób :) 2. Smoothing groups - ładnie to jest opisane tutaj: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=8292 3. Na pozoimie krawędzi - w meshsmooth wejść do trybu sub-object / edge. Teraz zaznaczając wybrane krawędzie i zwiększając im parametr \'crease\' zwiększasz \"ostrość\" danej krawędzi. (efekt średni :/ ) 4. Waga wierzchołków - tym razem w meshsmooth wybierz \'vertex\'. Pojawi się możliwość regulowania wagi wierzchołków parametrem \'weight\' To chyba tyle, powodzenia
Napisano 7 Styczeń 200421 l Autor Dzięki! qrcze \'doszedłem\' sobie juz do wszystkich metod. nieznałem tylko\'crease\' i Smoothing groups. chm... chyba czeka mnie jeszcze durzo zabawy zanim złapie o co chodzi tzn. wiem o co chodzi, tylko gorzej to wychodzi w praktyce 8).
Napisano 7 Styczeń 200421 l Autor Chciałeś jeszcze zobaczyć mordkę 8]: niestety nie mam leprzych zdjęć 8(.